آرشیو سه‌شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۹
ورزش
۱۸

انصاری فرد، نامزد جایزه زیباترین گل سوپر لیگ یونان

گل کریم انصاری فرد، مهاجم تیم پانیونیوس که در دقیقه 52 بازی برابر آستراس به ثمر رسید در میان 11 نامزد دریافت جایزه زیباترین گل هفته اول فصل جدید سوپر لیگ یونان قرار گرفته است.

انتخاب زیباترین گل هفته با آرای هواداران سوپر لیگ یونان و رای نهایی 23 روزنامه نگار ارشد رسانه های ورزشی یونان صورت می گیرد و جایزه ویژه 5000 یورویی از سوی شرکت هوندا موتور به بازیکن برگزیده قبل از آغاز بازی بعدی اهدا خواهد شد. تیم پانیونیوس در هفته اول سوپر لیگ یونان با نتیجه 3 بر صفر، آستراس را شکست داد و کریم انصاری فرد در دقیقه 52 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

پانیونیوس این بازی خانگی را تهاجمی شروع کرد و در دقیقه 15 به یک ضربه پنالتی دست یافت که کریم انصاری فرد پشت توپ قرار گرفت اما نتوانست آن را تبدیل به گل اول تیمش کند. این مهاجم ملی پوش ایرانی در دقیقه 24 جبران مافات کرد و زمینه ساز گلزنی فونتاس شد. در نیمه دوم باز هم تیم پانیونیوس حاکم میدان بود و در دقیقه 52 توسط انصاری فرد، بهترین مهاجم فصل پیش خود به گل رسید. انصاری فرد با به ثمر رساندن اولین گل خود در فصل جدید سوپر لیگ یونان نشان داد که همچنان ستاره ارزشمند تیمش در این رقابت ها خواهد بود.انصاری فرد 90 دقیقه در ترکیب اصلی پانیونیوس بازی کرد و مسعود شجاعی نیز در دقیقه 83 جای خود را به کاتاریوس داد.