آرشیو یکشنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۳۸۶۶
ورزش
۲۴

وزیر ورزش، پوشاک آدیداس را تایید کرد

حمایت از برند خوشنام

پوشاک تیم ملی فوتبال ایران در سال های اخیر محل مجادله و ایجاد حاشیه های فراوانی شده است. در چند نوبت فدراسیون فوتبال با برند های گمنامی برای تامین البسه تیم ملی قرارداد امضا کرد که لباس های آنها فاقد استاندارد های لازم بود. تا جایی که در مقاطعی صدای کی روش سرمربی تیم ملی و حتی برخی از بازیکنان تیم ملی نیز از پایین بودن کیفیت این البسه در آمد.اما بعد ازاین ماجرا ها و بعد از ریاست مهدی تاج برمسند فدراسیون تلاش مضاعفی شد تا البسه تیم ملی از یک برند معتبر تهیه شود و در همین راستا با برند سرشناس آلمانی آدیداس توافق حاصل شد تا ملی پوشان پس از مدت ها از البسه استاندارد و معتبری استفاده کنند.

نکته جالب اینکه وزیر ورزش نیز دیروز از این انتخاب فدراسیون تمجید کرد. به گزارش «ایسنا» محمود گودرزی درباره تغییر برند البسه تیم ملی فوتبال از جیووا به آدیداس گفت: «در این زمینه فدراسیون فوتبال خود تصمیم گیرنده است نه وزارت ورزش و جوانان، البته به اعتقاد من تصمیم عاقلانه ای است که از سوی فدراسیون فوتبال گرفته شده است، زیرا این برند هزینه سنگینی را به فدراسیون فوتبال تحمیل می کرد. آدیداس برند خوبی است و من نیز موافق استفاده از این برند در طرح پیراهن تیم ملی فوتبال هستم.» البته مشخص نیست چرا زمانی که تیم ملی از البسه بی کیفیت استفاده می کرد و این موضوع حواشی زیادی را نیزایجاد کرده بود وزیر یا معاونانش درخصوص این موضوع هیچ واکنشی نشان نداده بودند.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت هایش در واکنش به فضاسازی سعودی ها علیه ایران در پارالمپیک 2016 اطمینان داد که به زودی موضع گیری رسمی در این رابطه اتخاذ خواهد شد: «در این زمینه وزارت ورزش و جوانان به زودی موضع رسمی خود را اعلام خواهد کرد.» گودرزی همچنین با اشاره به عملکرد بسیار خوب کاروان پارالمپیک ایران در بازی های ریو خاطرنشان کرد: «عملکرد ورزشکاران پارالمپیک در ریو تا به امروز راضی کننده و قابل توجه بوده است و متناسب با تعداد ورزشکاران اعزامی و سهمیه هایی که کسب کرده اند توانسته اند مدال های خوش رنگی را به ارمغان بیاورند و رکوردهای خوبی را جابه جا کنند. بنابراین من از عملکرد آنها تا به این لحظه رضایت کامل دارم و آرزوی موفقیت را در ادامه راه برای پارالمپیکی ها دارم.»