آرشیو دوشنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۴
ورزش
۹

مستطیل سبز

آنچلوتی: نویر بهترین است

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ از عملکرد درخشان مانوئل نویر دروازه بان تیمش مقابل اینگلشتات بسیار راضی است: «ما چند بازیکن کلیدی را در اختیار نداشتیم.

فیلیپ لام، توماس مولر و دیوید آلابا همگی به دلیل دل درد نتوانستند ما را همراهی کنند و متس هوملس هم به دلیل سرماخوردگی شدید در این دیدار غایب بود؛ اما ما ترکیب خوبی داشتیم. همه خوب بودند؛ ولی مانوئل بهترین بود. او بهترین دروازه بان جهان است و عملکردهایش به همه اطمینان می دهد.

انریکه: تغییر تاکتیک جواب داد

لوییز انریکه سرمربی بارسلونا گفت: من از عملکرد همه بازیکنانم و تاثیرگذاری آنها بر بازی راضی ام.

ما از فضاهای خالی که در میدان به وجود می آمد نهایت استفاده را بردیم و از همان ابتدای بازی پرتحرک و بسیار فعال بودیم. سیستمی که برای این بازی انتخاب کردیم، کمی خطرناک بود؛ اما خوشحالم که نتیجه داد. بازی بعدی بارسلونا چهارشنبه در هفته پنجم لالیگا برابر اتلتیکومادرید است که چالشی سخت برای انریکه و شاگردانش محسوب می شود.

تورس: برای چهارشنبه سخت آماده ایم

فرناندو تورس، مهاجم با تجربه و اسپانیایی اتلتیکو مادرید تاکید برای دیدار هفته جاری برابر بارسلونا کاملاآماده هستند.

تورس گفت: در بهترین زمان ممکن با بارسلونا روبه رو می شویم. دو بازی درخشان در لیگ قهرمانان اروپا (یک بر صفر در هلند مقابل آیندهوون) و لالیگا (5 بر صفر در خانه مقابل خیخون) انجام دادیم و با این دو پیروزی روحیه ای بسیار عالی پیدا کردیم. حالابا تمام قوا مقابل بارسلونا قرار می گیریم.

توخل: بی نقص بودیم

توماس توخل، سرمربی بروسیا دورتموند، پس از پیروزی 6 بر صفر مقابل دارمشتات، نمایش شاگردانش را مورد تحسین قرار داد: در همه مناطق زمین، یک نمایش واقعا خوب ارائه دادیم.

ما در همه دقایق، بازی را کنترل کردیم و بنابراین کاملاشایسته پیروزی بودیم. حملات زیادی ترتیب دادیم و در یک سوم حریف و مقابل دروازه آنها، هجومی ظاهر شدیم. بازی مقابل یک دفاع 5 نفره دشوارترین کار است زیرا نیاز به سرعت و صبر است و همین طور شهامت قرار گرفتن در موقعیت تک به تک.