آرشیو دوشنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۴
فوتبال ایران
۱۱

نیمکت نشینی و سربازی هافبک پرسپولیس را راهی تبریز می کند

نورالهی در تراکتور، سروش در پرسپولیس

احمد نوراللهی نیمکت نشین محض این روزهای پرسپولیس است. او که در ابتدای فصل از تیم تراکتورسازی پیشنهاد داشت تا هم در آنجا فوتبال بازی کند و هم دوران مقدس سربازی اش را سپری کند، به گمان این که این فصل از مهره های ثابت در میانه زمین پرسپولیس است مرخصی تحصیلی اش را تکمیل کرد و برای یک فصل دیگر در این تیم ماندگار شد.

با آغاز رقابت های لیگ برتر و گذشتن شش هفته از آن وقتی نوراللهی دید که جایی در ترکیب اصلی تیمش ندارد و در بعضی از مسابقات حتی از روی نیمکت ذخیره ها تکان نمی خورد تصمیمش را گرفت. تصمیمی که آن را به مدیر برنامه هایش انتقال داد تا همه رسانه ها از رفتن احمد از پرسپولیس بنویسند.

براساس این خبر او آمادگی این را دارد که به تراکتورسازی بپیوندد و از فضای موجود استفاده کند تا دوران خدمت سربازی اش را بگذراند. هرچند این بار هم برانکو با این تصمیم او مخالفت کرده، اما تصمیم نوراللهی جدی است و او می خواهد به تیمی برود که در آن نیمکت نشین نباشد. بدون شک مقصد او تبریز است و تراکتوری ها هم از پیوستن این بازیکن بازیساز به تیمشان استقبال می کنند چون سروش رفیعی که این روزها نقش آچار فرانسه این تیم را بازی می کند در نیم فصل و با پایان رسیدن خدمت سربازی اش از این تیم جدا می شود و احتمالامقصد او هم پرسپولیس خواهد بود.

پس از ساسان انصاری که او هم به دلیل نیمکت نشینی تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت، نوراللهی دومین ستاره سرخ هاست که در آستانه جدایی قرار گرفته است. انصاری از زمانی که به فولاد برگشته در دو بازی دو گل سرنوشت ساز و سه امتیازی برای تیمش زده و دوباره به روزهای اوج خودش بازگشته است.

راه برای سروش باز می شود

با رفتن نوراللهی از پرسپولیس در نیم فصل، آن وقت جا برای سروش رفیعی باز خواهد شد. بازیکن مورد علاقه برانکو که تا نیم فصل بازیکن سرباز است و بعد از آن می تواند تیم جدید خود را انتخاب کند. رفیعی حتی در بازی تراکتورسازی و پرسپولیس هم در یک اقدام جالب توجه قبل از بازی سمت برانکو آمد تا به نوعی نشان دهد با این مربی رابطه خیلی خوبی دارد.