آرشیو دوشنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۴
فوتبال ایران
۱۱

واکنش کعبی به خبر درگیری اش در لیگ یک

حسین کعبی در فصل جاری لیگ دسته اول، برای تیم سپیدرود رشت بازی می کند. در بازی هفته هفتم این تیم و آلومینیوم اراک خبر رسید او با بازیکن حریف کتک کاری کرده است. حسین کعبی اما می گوید اتفاق خاصی نبوده و بعد از بازی هم کدورت ها رفع شده است. کعبی در این باره توضیح می دهد: «ببیند ما به زمین بازی نمی رویم که همدیگر را ناز کنیم. هر دو تیم برای بردن می جنگند و طبیعی است که در زمین بازی درگیری هم پیش بیاید. متاسفانه خبر درگیری ما خیلی بزرگ شد در حالی که همه چیز زود تمام شد و مشکلی بین ما وجود ندارد.»

حسین در پاسخ به این سوال که چرا درگیر شدید و مشکل چه بود، می گوید: «ببیند آقای مهابادی مربی ما به وضعیت داوری خیلی اعتراض داشتند. این اعتراض باعث شد بازی متوقف شود. ما دقایق نسبتا زیادی هم وسط زمین ماندیم و منتظر بودیم. متاسفانه در یک صحنه بازیکن حریف هم دستش را روی سینه من گذاشت که همین مساله باعث درگیری شد ولی خیلی زود هم رفع شد و ما دیگر مشکلی نداریم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا کدورت را کنار گذاشتند، می گوید: «چیز خاصی نبود. در پایان مسابقه هم با بازیکن حریف دست دادیم و حتی من از او عذرخواهی کردم. مساله به این بزرگی نبود.»