آرشیو دوشنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۴
ورزش
۱۸

بختیار رحمانی: در دربی خوب بازی کردیم

بختیار رحمانی، از آن خریدهایی بود که خیلی ها پیش بینی می کردند در استقلال خوش بدرخشد. او اما فصل را خیلی بد شروع کرد. بختیار از همان بازی اول استقلال نشانی از آن بازیکن آماده نداشت و در ادامه هم خوب بازی نکرد تا پس از بازی هفته چهارم لیگ برتر، علیرضا منصوریان این بازیکن را نیمکت نشین کند. بختیار که به آینده خیلی امیدوار است، درباره نیمکت نشینی در دربی می گوید: قطعا دوست داشتم در این مسابقه بازی کنم. هر بازیکنی آرزو دارد در دربی بزرگ تهران به زمین برود ولی تشخیص مربی این بود که نیمکت نشین باشم. امیدوارم اینقدر بتوانم خوب کار کنم که آقای منصوریان دوباره به من اعتماد کند و برای استقلال به میدان بروم. روزهای خوب من هم می رسد.

رحمانی درباره عملکرد استقلال در دربی توضیح می دهد: خوب بازی کردیم. موقعیت های خوبی هم داشتیم که می توانستیم به گل برسیم. پرسپولیس هم موقعیت هایی داشت. به نظرم مساوی عادلانه ترین نتیجه بود. او در پاسخ این سوال که چرا پرسپولیسی ها می گویند استقلال خوش شانس بود، ادامه می دهد: از خودشان باید در این باره بپرسید. مردم بازی را دیدند و اصلااین حرف ها درست نیست، چون پرسپولیس آخرین موقعیت بازی را داشته نباید بگوید استقلال خوش شانس بود. کاوه هم موقعیت های خوبی داشت که اگر گل می کرد شاید ما حتی بازی را می بردیم، ولی در کل اگر تیمی هم گل می زد به نظرم در نهایت مسابقه مساوی می شد.

رحمانی درباره بازی با ذوب آهن هم می گوید: این بازی سختی است. ذوب آهن سال گذشته در آزادی استقلال را شکست داد و امسال هم به دنبال شکست ماست. تیم روحیه گرفته و قطعا تلاش می کنیم این بازی را ببریم تا ان شاءالله با انگیزه زیادی به تعطیلات برویم.