آرشیو چهارشنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۲۶۸۶
حوادث
۱۳

رخداد

اختلافات مالی علت تیراندازی در خیابان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان جزئیات تیراندازی در خیابان مهران اهواز را تشریح کرد. سرهنگ علی قاسمپور گفت: بامداد دوشنبه با انتقال سه مجروح به بیمارستان گلستان و امام خمینی(ره)، ماموران پلیس در جریان تیراندازی در یکی از محلات اهواز قرار گرفتند. با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد سه عضو یک خانواده به علت اصابت تیر اسلحه شکاری به صورت سطحی مجروح شده اند. وی ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد علت این حادثه و تیراندازی، اختلافات مالی دو خانواده است. به گفته معاون اجتماعی پلیس خوزستان با مشخص شدن علت تیراندازی و شناسایی فرد ضارب، تحقیقات برای دستگیری او آغاز شده است. قاسمپور گفت: سه عضو خانواده مجروح شده به صورت سرپایی مداوا شدند.

انهدام باند زورگیری های خیابانی

پلیس آگاهی خراسان رضوی با متلاشی کردن باند حرفه ای زورگیری های خیابانی پرده از 39 فقره زورگیری برداشت. سرهنگ «حمید رزمخواه»، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی، با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش زورگیری های خیابانی در محدوده شهرک غرب شهر مشهد به وسیله زوج موتورسوار، با توجه به حوزه جغرافیایی سرقت ها تیمی از افسران پایگاه پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: در بررسی آخرین گزارش، مال باخته، چهره فرضی یکی از متهمان را که از سارقان سابقه دار است، شناسایی کردند. سرهنگ رزمخواه تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی محل اختفای متهم (حسین 35ساله) را در یکی از روستاهای حومه شهر مشهد شناسایی کردند و در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: در این عملیات ضمن دستگیری متهم، دو همدست او را به نام های هستی (27ساله) و احسان (32ساله) دستگیر و در بازرسی از محل دو دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه دوچرخه مسروقه کشف کردند. وی عنوان کرد: متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه و مواجهه با تعدادی از مال باختگان به 39 فقره زورگیری تلفن همراه، کیف پول، دوچرخه از افراد رهگذر در محدوده شهرک غرب مشهد و فروش اموال در جمعه بازار اعتراف کردند.