آرشیو چهارشنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۵
ورزش ایران
۱۰

حدادی: بسکتبال با این همه حاشیه پیشرفت نمی کند

حامد حدادی بعد از قهرمانی در بسکتبال فیبا آسیاچلنج درباره رسیدن به آرزوی خود به خبرنگاران گفت: کمی دیر به آرزوی خود رسیدم. ضمن این که خیلی ناراحت کننده است که از این میزبانی استقبال نشد. دوست داشتیم با سالن پر قهرمان شویم. متاسفانه اهالی بسکتبال هم برای حمایت نیامدند. دو ماه پیش من برای حمایت از تیم جوانان به سالن رفتم اما علاوه بر پیشکسوتان بازیکنان تیم ملی جوانان و هم تیمی های سابق هم برای حمایت به سالن نیامدند. باید از بازیکنان جوان تیم حمایت می کردند.

حدادی درباره استقبال کم تماشاگران از این بازی ها هم افزود: هواداران اصلی ما همان 70 تا 80 نفری بودند که در بازی مقابل هند به سالن بسکتبال آزادی آمدند. دست تک تک آنها را می بوسم که همزمان با فوتبال به سالن بسکتبال آمدند و ما را حمایت کردند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با اشاره به حاشیه های زیاد در بسکتبال ایران اظهارکرد: در این تورنمنت حاشیه های زیادی برای ما درست کردند. خیلی ها گفتند که این تورنمنت به درد نمی خورد.

در حالی که بازیکنان جوان به قدری خوب کار کردند که اجازه نفس کشیدن به کسی نمی دادند. بجز فیلیپین و چین که با بازیکنان جوان آمده بودند، بقیه، تیم های اصلی خود را آوردند. چین هم بازیکنانی داشت که در چهار سال اخیر به تورنمنت های مختلف رفته و برای المپیک 2020 آماده می شود.

حدادی درباره انتقادات از کیفیت پایین فیبا آسیا چلنج هم گفت: این که می گویند تیم ها ضعیفند، فلان بازیکن باید باشد و صحبت هایی شبیه به این اشتباه است.

بالاخره باید همدل شویم. یک میزبانی گرفتیم که هیچ کس برای حمایت نیامد. با این همه حاشیه معلوم است که هیچ وقت پیشرفت نمی کنیم.