آرشیو پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۱۷
اقتصادی
۶

روی خط خبر

جزئیات اجاره هواپیمای بوئینگ توسط هواپیمایی نفت

مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت با تاکید بر اینکه اطلاعات منتشر شده در سایت خبری شانا در خصوص هواپیمای بوئینگ نادرست است، گفت: هواپیمای استیجاری بوئینگ، پیش از این از سوی دیگر ایرلاین های ایرانی اجاره شده بود. «نورالله رضایی نیارکی» در گفت و گو با ایرنا با تشریح جزئیات اجاره یک فروند هواپیمای بوئینگ افزود: هواپیمای اجاره شده، پیش از این در ایران فعالیت می کرد و در اجاره دیگر ایرلاین های کشور قرار داشت.

تعادل بازار شکر در آستانه محرم

اگرچه بازار شکر در ماه های گذشته دستخوش تغییرات قیمتی زیادی شد اما در روزهای گذشته به تعادل نسبی رسیده و عرضه در بازار افزایش یافته است. به گزارش مهر، بازار شکر که در ماه رمضان با افت و خیزهای زیادی روبه رو شده بود، این روزها به آرامش نسبی رسیده و روند عرضه و تقاضا در این بازار تعادل نسبی یافته است. در حال حاضر هر کیلوگرم شکر در

خرده فروشی با نرخ مصوب به صورت فله 2850 تومان، دربسته بندی های 900 گرمی 3500 تومان و یک کیلوگرمی 3800 تومان عرضه می شود.

مذاکرات جدید ایران و ترکمنستان برای سوآپ گاز

مدیر عامل شرکت ملی صادرات گاز با اشاره به مذاکرات جدید گازی ایران و ترکمنستان، اعلام کرد: محور این گفت و گوها سوآپ گاز ترکمنستان از مسیر ایران به ترکیه است. به گزارش شرکت ملی نفت، علیرضا کاملی گفت: هم اکنون به طور متوسط روزانه حدود 32 میلیون مترمکعب گاز طبیعی توسط ایران صادر می شود. مدیر عامل شرکت ملی صادرات گاز با اعلام اینکه حجم تولید گاز طبیعی ایران تا سه سال آینده بیش از 300 میلیون مترمکعب در روز افزایش می یابد، تصریح کرد: از این رو به تناسب افزایش تولید باید حجم صادرات گاز به میزان چشمگیری افزایش یابد.