آرشیو پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۱۷
خوانندگان
۱۶
پیشنهادهای خوانندگان

جشن محصول، یک تیر با چند نشان

146... 0913: به نظر می رسد یکی از راهکارهای حمایت از تولیدکننده، برپایی «جشن محصول» باشد. جشن محصول باعث می شود محصول با واسطه کمتر فروخته شده و در نتیجه بیشتر سود محصول به جیب تولیدکننده برود.

روزنامه ایران: پیشنهاد بسیار جالب و قابل تاملی است و علاوه بر اینکه انرژی اجتماعی و روانی خوبی ایجاد می کند می تواند در پیوندهای ملی و قومی ما هم موثر بیفتد و به رشد تولید هم منجر شود.

808... 0938: ماشین های فرسوده را می توان با گاز طبیعی دوگانه سوز کرد. هم ارزان است، هم هوا را آلوده نمی کند و سالی یک میلیارد دلار هم در مصرف بنزین صرفه جویی می شود.

146... 0913: با سلام؛ به نظر می رسد می توان بسیاری از برنامه های مساجد را از طریق فضای مجازی به منازل برد و به طور دسته جمعی برگزارکرد.

263... 0938: روییدن علف های هرز در جای آبخوری درختان باعث سیراب نشدن آنها می شود. برچیدن مرتب علف ها بدون سپری شدن فواصل زمانی زیاد موجب حفظ و سلامتی این نعمات حیاتبخش و پرفایده می شود. متاسفانه در غالب بوستان ها و درختان مشاهده می شود حذف علف های هرز با فاصله زمانی زیاد از لابه لای فضاهای سبز گل ها و درختان انجام می شود در حالی که می توان به صورت منظم و در فواصل کوتاه تری این کار را انجام داد.

965... 0910: اگر هفت میلیارد نفر، جمعیت جهان ورزش بانوان ایران را ببینند اشکال ندارد و آنها محرم هستند اما هفتاد میلیون نفر مردم ایران ببینند نامحرمند. با این وضعیت بهتر نیست صدا و سیما خبر بانوان را حذف کند؟

روزنامه ایران: صرف نظر از وجه طنز آمیز ماجرا، احتمالا این سوالی است که مسئولان صدا و سیما باید به آن پاسخ بدهند.