آرشیو پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵، شماره ۳۶۳۱
ورزش
۱۵
تیم ملی

بیانیه جد ید کی روش: اجازه بد هید به ذهن مان تلنگری بزنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران د ر واکنش به برخی اظهارنظرها د ر مورد این تیم متن زیر را منتشر کرد:

تیم ملی فوتبال د ر حال حاضر د ر حال انجام بازی های «جام جهانی 2018 روسیه است.» ما تنها نیمه اول و نیمه د وم این مسابقات را پشت سر گذاشته ایم و د ر این «جام جهانی» باید هشت نیمه د یگر بازی کنیم. به زود ی ما بازی با ازبکستان (نیمه سوم) و کره جنوبی (نیمه چهارم) را خواهیم د اشت. بعد از این چهار بازی ما 12 امتیازمان را پشت سر گذاشته ایم.

خواهش می کنم به بند ه این اجازه را بد هید که به ذهن مان تلنگری بزنیم و با یاد آوری خاطرات گذشته، به یک یاد گیری نیز برسیم. تاریخچه تیم ملی به ما می گوید که با د ر نظر گرفتن اینکه د ر گذشته بازیکنان، مربیان بسیار خوب و روسای فد راسیون مجربی حضور د اشتند ولی د ر گذشته د و صعود پیاپی به جام جهانی غیرممکن بود ه است.

برای نخستین بار ایران د ر سال 1978 به جام جهانی صعود کرد. بعد از آن سال 1998 و 20سال طول کشید. سپس ایران د ر جام های جهانی 2006 و 2014 حضور د اشت که هر بار هشت سال فاصله د اشت.

کار من، هد ف من، ماموریت و آرزوی من این است که غیرممکن را ممکن سازم. اگر شما فکر می کنید که این کار سهل و آسان است، فقط کافی است که از تمام بازیکنان و مربیان بسیار خوب و روسای فد راسیون فوتبال که د ر گذشته د ر این کار شکست خورد ند، بپرسید که چرا غیرممکن بود؟

د وستان عزیز! اگر ما از تاریخ د رس بگیریم، برای تبد یل غیرممکن به ممکن، نمی توانیم اشتباه ها یا سوءتفاهم های گذشته را تکرار کنیم.