آرشیو شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۴۸
ورزشی - اخبار کشور
۹

پیگیری پرونده 175 شهید غواص در مراجع بین المللی

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از پیگیری پرونده 175 شهید غواص در مراجع بین المللی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سرتیپ «رضا طلایی نیک» در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه حمایت اطلاعاتی آمریکا از عراق باعث شد عملیات کربلای4 لو برود، تصریح کرد: به زودی پرونده 175 شهید غواص دست بسته در دادگاه های بین المللی مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 5 میلیون اعزام به جبهه ها طی هشت سال دفاع مقدس انجام شد، اظهار داشت: به دلیل روحیه شهادت طلبی مردم و رهبری امام خمینی (ره) یک هفته پس از آتش بس دوباره متجاوزین به عقب رانده شدند.

طلایی نیک تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح مردم را به عنوان پشتیبان دارد و میلیون ها بسیجی وجود دارد، امروز موشک های انبوهی هستند که در داخل کشور تولید می شود.

معاون وزیر دفاع با اشاره به اینکه ناوگان های هوایی، زمینی و دریایی به پیشرفته‎ترین تسلیحات نظامی مجهز هستند، خاطرنشان کرد: امروز قوی ترین نیرو های مسلح را در منطقه داریم.

وی با بیان اینکه امن ترین کشور در منطقه ایران اسلامی است گفت: امروز دست های مستشاری ایران اسلامی در منطقه برای حفظ اقتدار مسلمانان حضور دارد.

طلایی نیک با اشاره به اینکه ما یک درصد جمعیت دنیا را داریم، اظهار کرد: ظرفیت های اقتصادی و ذخایر معدنی، نفتی و گازی بیش از جمعیت کشور است که نشان می دهد این ذخایر در کنار نیروی انسانی بااستعداد می تواند پیشرفت ما را محقق کند.