آرشیو شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۸۷۶۳
ورزش
۱۱

گوناگون

پیروزی والیبال ایران درآسیا

تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار افتتاحیه پنجمین دوره جام کنفدراسیون آسیا موفق به شکست استرالیا شد. تیمهای ملی والیبال ایران و استرالیا در نخستین دیدار این رقابتها به مصاف هم رفتند که ملی پوشان کشورمان با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند.

استارت ملی پوشان درارمنستان

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که به منظور برپایی اردویی 9 روزه عازم ارمنستان شدند، دیروزنخستین جلسه تمرینی خود را با انگیزه زیاد در کمپ تیمهای ملی ارمنستان برگزار کردند.

زیدان: نگران رونالدو نیستم

سرمربی تیم رئال مادرید گفت که بعد از مصدومیت رونالدو هیچ دلیلی برای نگرانی وی ندارد و تاکنون از پیشرفت وی رضایت دارد. زیدان تاکید کرد که از تساوی برابر ویارئال و گل نزدن رونالدو دراین دیدار، نگران نیست.

لژیونرهای نفت ازآبادان رفتند

گوی کیم بازیکن کره ای و رشید بازیکن اهل نیجریه تیم نفت آبادان به کشورشان بازگشتند. در این بین سانتویا بازیکن اهل کلمبیا نفت درآبادان حضوردارد و ایران را ترک نکرد.

آزادی، میزبان کشتی گیران جهان

رقابتهای جام های جهانی کشتی آزاد و فرنگی اسفندماه درتهران برگزار خواهد شد. این مسابقات با شرکت هشت تیم از سراسر دنیا به صورت جداگانه در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

حذف ایتالیا ازجام جهانی

تیمهای ملی فوتسال ایتالیا و تایلند با شکست مقابل حریفان خود از دوررقابت های جام جهانی کلمبیا حذف شدند. تیم ملی ایتالیا با نتیجه 4 بر 3 مغلوب تیم مصر شد و تایلندی ها نیز با نتیجه 13بر 8 مقابل تیم آذربایجان تن به شکست دادند.

مربی تیم ملی قطراخراج شد

فدراسیون فوتبال قطر رسما کارینیو، سرمربی تیم ملی این کشور را به خاطر کسب نتایج ضعیف در دو بازی اول خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اخراج کرد.

90 دقیقه تا جام جهانی

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران درمرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا به مصاف ویتنام می رود. تیم ملی کشورمان روز گذشته با کسب پیروزی 3 بر صفر مقابل هند با 7 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین از گروه اول به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا درهند صعود کرد. دیدار ایران و ویتنام امروز برگزار می شود و برنده این مسابقه ضمن صعود به جمع چهار تیم برتر مجوز حضور در جام جهانی 2017 هند را به دست می آورد.