آرشیو شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۳۶۳۲
ورزش
۱۵

خبر کوتاه

پیروزی تیم ملی والیبال «ب» ایران مقابل ژاپن: شهنازی: تلاش می کنیم هر بازی بهتر از قبل باشیم

ناصر شهنازی سرمربی تیم ملی والیبال «ب» ایران بعد از پیروزی برابر ژاپن درجام کنفدراسیون ها گفت: تیم ایران برابر ژاپن نسبت به روز اول تفاوت های بسیار عمده ای داشت و این تفاوت نیز دلیل شناخت کامل از تیم ژاپن بود.

ملی پوشان به خوبی شرایط مسابقه را درک می کردند. تیم ایران دیدارهای تدارکاتی کمی در مدت آماده سازی داشت، اما در این رقابت ها سعی می کنیم بازی به بازی بهتر شویم.

سرمربی تیم ملی «ب» والیبال درباره غیبت اشیکاوا و تاثیر آن در شکست تیم ژاپن، اضافه کرد: غیبت او در شکست تیم ژاپن بدون تاثیر نبود. تیم ژاپن بسیار جوان است که با برنامه ریزی برای آینده در این رقابت ها شرکت کرده است ولی اگر ایشکاوا هم بود با توجه به شناختی که از این تیم داشتیم، ملی پوشان ایران پیروز میدان می شدند، شاید نیاز به تلاش بیشتری برای برد وجود داشت.

شهنازی درباره دیدار سوم تیم ملی «ب» والیبال ایران برابر کره جنوبی، گفت: دو دیدار این تیم را دیدیم و با شناخت بیشتری نسبت به مسابقه با ژاپن به مصاف کره جنوبی می رویم.

کادر فنی و بازیکنان همه با هم همدل هستند که تیم نتیجه بگیرد و برای رسیدن به اهداف خود تلاش فراوان می کنند که جای تشکر دارد. خوان سیچلو نیز به عنوان فردی که درک زیادی نسبت به والیبال دارد، در کنار تیم ملی «ب» بوده و وجودش یک غنیمت است.

موضع فدراسیون کشتی درباره حضور پیشکسوتان در جهانی

فدراسیون کشتی اعلام کرد هزینه مربوط به سفر تیم های پیشکسوتان به مسابقات جهانی فنلاند و لهستان را پرداخت نخواهد کرد.

پس از مخالفت مراجع ذی صلاح با اعزام تیم های کشتی پیشکسوتان به مسابقات جهانی فنلاند و لهستان، فدراسیون کشتی ضمن توقف مراحل پیگیری امور اداری مربوط به اعزام پیشکسوتان متقاضی حضور در مسابقات جهانی اعلام کرد نمی تواند نسبت به پرداخت حق شرکت هیچ فردی به نام تیم کشتی ایران برای حضور در این رقابت ها به اتحادیه جهانی اقدام کند. پیش از این اعلام شده بود پیشکسوتان به دلیل عدم موافقت مراجع ذی صلاح در مسابقات جهانی فنلاند و لهستان شرکت نخواهند کرد.