آرشیو پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۶
حوادث
۱۹

زوج معتاد، منکر قتل نوزاد 3 ماهه

زوج معتاد که در جریان مرگ نوزادشان بازداشت شده اند، همچنان منکر مرگ وی هستند و می خواهند به جای زندان به کمپ ترک اعتیاد بروند تا اعتیادشان را ترک کنند.

به گزارش جام جم، این زوج معتاد در جریان مرگ مشکوک پسر سه ماهه شان به نام نیکان نیمه دوم شهریور امسال بازداشت شدند. آنها مدعی بودند علت مرگ پسرشان را نمی دانند و کودک آزاری در کار نبوده است. این در حالی است که عمه نیکان با طرح شکایتی آنها را قاتل نوزاد سه ماهه معرفی کرده بود.

دیروز زوج معتاد به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده و در غیاب بازپرس مرادی در شعبه هشتم بازپرسی دادسرا نزد قاضی ایلخانی بازجویی شدند.

مرد معتاد به قاضی گفت: من سال هاست به شیشه معتادم. چند سال پیش از طریق عمه همسرم با او آشنا شده و ازدواج کردیم. علاوه بر نیکان، پسر خردسال دیگری هم داریم. هر بار که بی تابی می کرد، گاهی او را کتک می زدیم تا آرام بگیرد. مرگ او باعث شد از خودمان متنفر شویم. می خواهیم ما را به کمپ ترک اعتیاد بفرستید تا بتوانیم اعتیادمان را ترک کنیم. نمی دانیم چطور شد او جانش را از دست داد.

این درحالی بود که مادر نیکان گفت: روز حادثه در حال آشپزی بودم و نیکان در آغوشم بود. او بی تابی کرد و ناگهان من به قابلمه خوردم و باعث سوختگی پسرم شد. وقتی حال نیکان بد شد او را به بیمارستان رساندیم که او بعد از یک هفته فوت کرد. از مرگ او بشدت متاثر شدیم. می خواهیم اعتیادمان را ترک کنیم و برای پسر دیگرمان والدین سالمی باشیم.

تحقیقات پلیس در حالی برای رازگشایی از این پرونده ادامه دارد که هنوز پزشکی قانونی علت مرگ نیکان را اعلام نکرده است.