آرشیو دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۲۰
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

لغو کنسرت پورناظری و زانیار خسروی

کنسرت سهراب پورناظری و آنتونیوری که قرار بود بزودی در قزوین برگزار شود به دلایلی لغو شد. همچنین کنسرت زانیار خسروی هم که قرار بود چهارم مهر در گرگان برگزار شود، بنا به دلایلی لغو شد.

هشت گروه تئاتر ایرانی در راه ارمنستان

هشت گروه تئاتر ایرانی از تهران و شهرهای اراک، کرمان و بیرجند در جشنواره امسال هنرهای اجرایی هایفست ارمنستان حضور خواهند داشت.

«کوچه ها و مردها» در شبکه نمایش خانگی

فیلم ویدیویی «کوچه ها و مردها» ساخته حبیب الهیاری به شبکه نمایش خانگی رسید.

دونوازی کیهان کلهر و تومانی دیابیت در جشنواره مورگن لند کیهان کلهر به همراه تومانی دیابیت نوازنده مالیایی دارنده جایزه گرمی؛ 16 سپتامبر در جشنواره مورگن لند روی صحنه رفت.

ترخیص جعفر والی از بیمارستان

جعفر والی که حدود دو هفته به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان به سر می برد، روز یکشنبه 4 شهریور ماه از بیمارستان مرخص شد.

پخش تیرزهای یک مجموعه از ماهواره و شکایت تهیه کننده مرتضی آتش زمزم تهیه کننده مجموعه «با من خوش می گذره» در واکنش به پخش تیزرهای این مجموعه از شبکه های ماهواره اعلام کرد که این کار بدون اطلاع او بوده است و در این خصوص و همچنین توزیع قسمت اول آن از برخی سایت ها شکایت می کند.

معرفی داوران بخش کاریکاتور جشنواره هنر مقاومت

بعد از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت در بخش کارتون و کاریکاتور، هنرمندان جهان با بیش از 1200 اثر در این بخش شرکت کردند که داوری این آثار از 7 مهر ماه توسط حبیب الله صادقی، محمدرضا دوست محمدی و سیدمسعود شجاعی طباطبایی شروع می شود.

بن تخفیف کتاب های آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان

ابوالحسنی مدیر بازار اینترنتی کاروژ گفت: دانش آموزان و دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت (www.karoj.com) از تخفیف های 20 درصدی کتاب های آموزشی بهره مند شوند.

صدور مجوز 29 کنسرت موسیقی در ماه گذشته

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی از صدور مجوز 29 کنسرت در ماه گذشته خبر داد. به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی طی ماه گذشته مجوز 10 اجرای موسیقی سنتی، 5 اجرای کلاسیک، چهار اجرای موسیقی تلفیقی و 9 اجرای موسیقی پاپ صادر شد.