آرشیو دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۹
ورزش
۱۸

آندو:می خواهم برای سومین بار در جام جهانی حاضر باشم

برپایی اردوی تیم ملی در ارمنستان بهانه ای شد تا آندرانیک تیموریان از حال و هوای این کشور و همزبانی خودش با ارمنی ها حرف بزند. کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در گفت وگویی جالب با یکی از رسانه های ارمنستانی عنوان کرد: برای اولین بار است که به ارمنستان می آیم و به عنوان یک ارمنی خیلی هم خوشحال هستم که اینجا حضور دارم. ما به یک زبان صحبت می کنیم و خیلی ها در این چند روز از این که ارمنی صحبت می کنم، سورپرایز شدند.

آندو در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون پیشنهاد حضور در تیم ملی ارمنستان را داشته است یا خیر، گفت: 11 سال پیش چنین درخواستی به من شد، آن هم در شرایطی که من پنج، شش بازی برای تیم ملی ایران انجام داده بودم. من ایران را عاشقانه دوست دارم، با این حال آرزو می کنم که ارمنستان بتواند در کنار ایران در جام جهانی 2018 حضور داشته باشد.

وی درباره ادامه فوتبالش نیز گفت: من 33 سال دارم و فعلامی توانم بازی کنم. بدنم آماده است. امیدوارم ایران برای پنجمین بار در جام جهانی حضور پیدا کند. اگر بتوانم برای سومین بار در جام جهانی حاضر باشم، رکورد بزرگی را از آن خودم کرده ام.

کاپیتان تیم ملی در پایان درباره این که چه کسی را بهترین بازیکن جهان می داند، گفت: لیونل مسی. او فوق العاده است و به نظرم فوتبال در خون این بازیکن جریان دارد.