آرشیو سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۲۱
صفحه آخر
۲۴

عدد

80 ناشر در نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورا

نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورا عصر دیروز (5 مهرماه) با حضور معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گشایش یافت.حسین صفری مدیر اجرایی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از 80 ناشر در 2 بخش متمرکز و مستقل دو هزار و 500 عنوان کتاب را در حوزه عاشورا، امام حسین(ع) و عاشورا، امام حسین(ع) و یاران و اصحاب، سیره اهل بیت و ائمه معصومین(ع)، تاریخ اسلام درمعرض دید عموم قرار می دهند. این نمایشگاه تا یکشنبه 11 مهر از ساعت 10 تا 20 در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) واقع در میدان بهارستان، خیابان شهید مصطفی خمینی، کوچه صیرفی پور برگزار می شود.

8 نمایش ایرانی در جشنواره هنرهای اجرایی هایفست ارمنستان

آلبرت بیگ جانی دبیر بخش ایران جشنواره هنرهای اجرایی هایفست ارمنستان گفت: از ایران 8 نمایش از تهران و شهرهای اراک، کرمان و بیرجند در جشنواره امسال هنرهای اجرایی هایفست که از 1 تا 8 اکتبر

(10 تا 18 مهر) در ایروان برگزار می شود، حضور خواهند داشت. «جاودانگی»، «پسماندگان»، «گفت امروز بینی و فردا بینی و پس آن فردا»، «چمدان و سگ ملوس»، «ساعت چنده...؟»، «مکبث»، «نفر سوم» و «عروس خوشه های عقاقی» عناوین این نمایش ها هستند. همچنین در این جشنواره، کارگاه آموزشی به عنوان بازیگر تئاتر خیابانی توسط کیوان نخعی برپا می شود. در این دوره 55 نمایش از 20 کشور جهان حضور دارند که کشورهای آلمان، ازبکستان، ژاپن، لهستان، جمهوری چک، قزاقستان، گرجستان، امریکا، یونان، روسیه و ایران در این دوره به اجرای نمایش خواهند پرداخت.