آرشیو سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۵۱
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* مسعود اشرفی دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک گفت: عملکرد رشته ها در بازی های پارالمپیک 2016 ریو آسیب شناسی می شود تا برنامه کمیته ملی پارالمپیک برای چهار سال آینده مشخص شود.

* وزیر ورزش و جوانان در تماسی که با اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران داشت صعود این تیم به جام جهانی را تبریک گفت. تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و ویتنام در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا روز یکشنبه به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید تا شاگردان عباس چمنیان مجوز حضور در جام جهانی را کسب کردند.

* مراسم معارفه رئیس فدراسیون جودو و کوراش دیروز با حضور دکتر سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان در محل فدراسیون جودو برگزار شد و حکم وزیر ورزش و جوانان برای ریاست 4 ساله محمد درخشان توسط دکتر سجادی اعطا شد.

* احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس از دعوت دو کوبایی برای آموزش مربیان ایرانی خبر داد و گفت:با دعوت از دو مربی کوبایی، به دنبال آموزش مربیان خوب ایران هستیم تا بتوانیم پس از کلاس های آموزشی، بهترین استفاده را از مربیان ایرانی جهت پیشبرد اهداف مان و همچنین توسعه بوکس کشور داشته باشیم.

* مسعود مینایی، نماینده کشورمان در رشته موی تای دیروز پس از پیروزی مقابل حریفان کره ای و چینی به دیدار فینال وزن 71- کیلوگرم راه یافت و در این مرحله نیز با ناک اوت کردن نماینده میزبان (ویتنام) مقتدرانه بر سکوی نخست ایستاد و سومین طلای کاروان ایران را به دست آورد. کاروان ایران با 33 ورزشکار در 9 رشته ورزشی در پنجمین دوره بازی های ساحلی آسیا حضور دارد و تاکنون موفق به کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز شده است.