آرشیو یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۵۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

قاتل سنگدل اعدام شد

مرد شیشه ای که در جنایتی هولناک مرتکب قتل دو کودک و پسر نوجوانی شده بود، به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش تسنیم، مازیار 40 ساله بامداد 29مرداد سال 92 پس از مصرف مخدر شیشه در منزل خود با چاقو به همسر و دختر پنج ساله اش حمله ور شد و پس از ضرب و جرح، آنها را از طبقه دوم منزلش به بیرون پرتاب کرد.

عامل این جنایت پس از این ماجرا زمانی که قصد داشت از محل ارتکاب جرم فرار کند با صاحبخانه اش و فرزندان پنج و 15 ساله وی مواجه شد و این سه نفر را نیز با چاقو مجروح کرد.

مازیار که قصد داشت از صحنه جرم فرار کند، سرانجام پس از حضور اهالی محل این جنایت و ماموران انتظامی دستگیر شد. همچنین ماموران اورژانس با حضور در محل حادثه، قتل دختر قاتل و دختر همسایه را اعلام کردند، چند روز پس از این جنایت نیز پسر همسایه جان خود را از دست داد.

مازیار پس از دستگیری به قتل دخترش و دو فرزند همسایه اعتراف کرد، همچنین سلامت روحی و روانی وی در زمان ارتکاب جرم از سوی کارشناسان پزشکی قانونی به تایید رسید.این پدر سنگدل پس از اتمام جلسات بازپرسی و صدور کیفرخواست به اتهام مباشرت در قتل عمد دو کودک و پسر نوجوان و همچنین ضرب و جرح عمدی همسر و صاحب خانه اش در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران حاضر و با درخواست اولیای دم مقتولان به قصاص نفس محکوم شد.

حکم اعدام مازیار از سوی شعبه 47 دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و سرانجام هفته قبل مازیار در زندان رجایی شهر به سزای عملش رسید و اعدام شد.