آرشیو دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۵۶
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* آرمان صانعی و احسان شفاعیان شناگران تیم هیئت تهران به جام جهانی شنا در دبی اعزام خواهند شد. جام جهانی شنا 13 تا 15 مهر در دبی برگزار می شود و آرمان صانعی و احسان شفاعیان با نظر کمیته فنی، نمایندگان ایران در رقابت های جهانی هستند و امروز عازم این رقابت ها می شوند. دبیر کل فدراسیون شنا دلیل اعزام تنها دو نفر به رقابت های جهانی را مشکلات مالی عنوان کرد.

* قبل از آغاز سی امین دوره لیگ برتر والیبال در سال 95 مسابقه هایی برای گرامیداشت مرحوم رضا ابراهیمی مربی فقید والیبال ایران برگزار می شود. این رقابت های چهارجانبه با حضور تیم های پارسه، پیکان تهران، آرمان، اردکان یزد و شهرداری تبریز برگزار می شود. زمان برگزاری این رقابت ها 15 تا 18 مهر است. میزبانی این رقابت ها برعهده خانه والیبال و حضور تماشاگران و علاقمندان در سالن نیز رایگان است.

*کاروان ورزشی کشورمان با کسب 21 مدال در رده چهارم بازی های آسیایی ساحلی در ویتنام دست یافت. پنجمین دوره بازی های آسیایی ساحلی در حالی از سوم مهر ماه در دانانگ ویتنام آغاز شد که کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت ها توانست با کسب 21 مدال آن هم تنها با حضور در بخش مردان به عنوان چهارمی این رقابت ها دست یابد. کاروان ورزشی ایران در دوره گذشته این بازی ها که در پوکت تایلند برگزار شده بود، با 85 ورزشکاردر 17 رشته ورزشی شرکت داشت که به عنوان چهارمی دست یافته بود، اما در این دوره با 33 ورزشکار در 9 رشته ورزشی حضور یافت که موفق شد همان عنوان چهارمی دوره قبل را تکرار کند.