آرشیو دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۵۵
ورزش
۱۰

اولین تجربه سرمربیگری طلایی و اشکانی

ترکیب کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بعد از المپیک ریو دستخوش تغییرات اساسی شد که البته این تغییرات فقط شامل تیم های بزرگسالان نبود. به طوری که محمدطلایی به جای رسول خادم هدایت تیم ملی کشتی آزاد را برعهده گرفت و علی اشکانی جوان و باانگیزه هم جایگزین محمد بنا شد.

در این راستا و با توجه به هدفگذاری سرمربیان جدید، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی باید بزودی در اوزان غیرالمپیکی در رقابت های جهانی مجارستان به میدان بروند که اردوی آماده سازی این تیم ها رسما صبح دیروز آغاز شد.البته آزاد وفرنگی کاران دعوت شده به این مرحله از تمرینات یک روز قبل تر در خانه کشتی تهران گردهم آمدند، اما تمرینات اصلی از یکشنبه استارت زده شد و تا روز 19 مهر ادامه دارد.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور 12 کشتی گیر در چهار وزن، زیر نظر محمد طلایی سرمربی و علی اکبر دودانگه و امیر توکلیان کادر فنی این تیم برگزار می شود. اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نیز با شرکت کشتی گیران در دو وزن آغاز شد که علی اشکانی به عنوان سرمربی و حمیدرضا اسماعیل نژاد و مهرزاد قلاوند مربیان این تیم بر تمرینات نظارت دارند.در این مرحله از اردوهای آماده سازی، تمرینات هوازی، تمرین وزنه، مرور فن و تمرین کشتی در دستور کار ملی پوشان قرار دارد. رقابت های کشتی قهرمانی جهان در اوزان غیر المپیکی روزهای 19 و 20 آذر در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.