آرشیو سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۵۷
ورزشی
۹

اخبار ورش جهان

اهدای آپارتمان از طرف روسیه به قهرمان بلاروسی

دولت روسیه با تقدیر از ورزشکار بلاروسی که پرچم روسیه را در مراسم افتتاحیه حمل کرده بود، یک واحد آپارتمان به او اهدا کرد.

آندره فوموکین ورزشکار بلاروسی که در مراسم افتتاحیه پارالمپیک پرچم روسیه را حمل کرد، از این رقابت ها اخراج شد. البته این اقدام ورزشکار بلاروسی مورد توجه دولت روسیه قرار گرفت و به همین خاطر آنها از این ورزشکار تمجید کردند. ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با تقدیر از این ورزشکار اعلام کرد یک واحد آپارتمان به این ورزشکار بلاروسی به عنوان هدیه اهدا خواهند کرد. فوموکین روز گذشته وارد مسکو شد و مورد تجلیل دولت این کشور قرار گرفت. از او به عنوان یک قهرمان در کشور روسیه یاد می کنند که توانست در مراسم افتتاحیه پارالمپیک پرچم روسیه که از حضور در این رقابت ها محروم شده بود را حمل کند. کمیته بین المللی پارالمپیک، ورزشکاران روسیه را به دلیل دوپینگ گسترده در این کشور محروم کرده بود و هیچ ورزشکار روسی در پارالمپیک ریو حضور نداشت.

ریگوبرت سانگ به کما رفت

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کامرون و لیورپول به دلیل سکته مغزی به کما رفت.

ریگوبرت سانگ امروز یکشنبه به دلیل سکته مغزی به حالت کما رفت. این مدافع که سابقه بازی برای تیم هایی چون وستهام و لیورپول را در کارنامه دارد، در خانه خود در شهر یائونیده، پایتخت کامرون دچار سکته مغزی شد. او بلافاصله به بیمارستان برده و در آنجا مشخص شد به کما رفته است. خیلی از شخصیت های معروف و هم بازی های این بازیکن از جمله جیمی کرگر و ساموئل اتوئو، مراتب ناراحتی خود را ابراز و برای بازیکن پیشین کامرون آرزوی موفقیت کردند. سانگ بعد از بازنشستگی از فوتبال با فدراسیون فوتبال کامرون همکاری می کرد.