آرشیو سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۵۶
ورزش
۱۰

اشکانی: با برنامه پیش می رویم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ضمن تشریح برنامه های این تیم برای حضور در مسابقات جهانی در مجارستان (20 و 21 آذر) گفت: ما برای مرحله بعدی تمرینات از فرنگی کاران اصلی و بیشتری دعوت خواهیم کرد.

علی اشکانی با بیان این که اردوی کنونی مختص به مدعیان دو وزن غیرالمپیکی رقابت های جهانی مجارستان است، افزود: ما در این مرحله اردو از مدعیان اوزان 71 و 80 کیلوگرم دعوت کردیم تا بتوانیم ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی در اوزان غیرالمپیکی را زیر نظر داشته باشیم. در اردوی بعدی که اوایل آبان آغاز می شود از تعداد بیشتری از فرنگی کاران اصلی و واجد شرایط دعوت خواهیم کرد و تمرینات اصلی را رفته رفته آغاز می کنیم. به هر حال بعد از پایان بازی های المپیک نباید زمان زیادی در روند تمرینات فرنگی کاران از دست برود و باید نفرات مورد نظر بزودی تمرینات برنامه ریزی شده و مطلوبی را آغاز کنند. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: تا زمان برگزاری رقابت های جهانی مجارستان، سه اردو خواهیم داشت و خوشبختانه با شناخت خوبی که از تمامی فرنگی کاران دارم، امیدوارم تمرینات خوب و سازنده ای را پیش رو داشته باشیم.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در رقابت های جهانی در اوزان غیرالمپیکی از روز گذشته آغاز شد و تا 19 مهر در خانه کشتی تهران در جریان است.