آرشیو سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۵۶
فوتبال ایران
۱۱

ساکت، راضی از شرایط تیم ملی

رئیس سازمان تیم های ملی فوتبال با اشاره به برنامه های آماده سازی تیم ملی ابراز امیدواری کرد این تیم با آمادگی کامل به مصاف ازبکستان برود.

محمدرضا ساکت در مورد اردوی تیم ملی در ارمنستان گفت: اردویی که در ارمنستان پشت سر گذاشتیم، یک اردوی خوب با امکانات کافی بود که رضایت کادرفنی را در بر داشت. تیم در یک شرایط مطلوب به ایران برگشت و برای سفر به ازبکستان نیز تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

رئیس سازمان تیم های ملی در مورد اضافه شدن بازیکنان لژیونر به تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: دو سه بازیکن لژیونر ما نیز در تاشکند به تیم ملی و اردویی که داریم، اضافه می شوند و تیم کامل می شود. برنامه ریزی کرده ایم تا ان شاءالله تیم ملی با آمادگی کامل به مصاف ازبکستان برود.

ساکت در پاسخ به این سوال چه برنامه هایی برای آماده سازی تیم نوجوانان به منظور حضور در جام جهانی دارد، افزود: این تیم را رها نمی کنیم و در استعدادیابی فعالیت را ادامه می دهیم. همچنین در مراسمی ویژه از این نوجوانان با پاداشی که داده می شود، تجلیل خواهیم کرد. باید این مسائل تحت یک برنامه ریزی باشد. فوتسال نشان داد ما قدرت بروز و ظهور در جهان را داریم و حالاباید با تیم های پایه به کارمان در بحث افتخارآفرینی های جهانی ادامه دهیم.

تیم ملی، مهمان نکونام

اعضای تیم ملی فوتبال به همراه کادرفنی و مدیریت فدراسیون فوتبال در ضیافت جواد نکونام شرکت کردند.

بتازگی فرزند دوم نکونام به دنیا آمده و مربی تیم ملی فوتبال ایران به همین مناسبت کی روش و ملی پوشان را به شام دعوت کرد. بهنام ابوالقاسم پور نیز در این مهمانی نکونام را همراهی کرد.