آرشیو چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۵۷
سیاسی
۲

تکذیب های انتخاباتی

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در نشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره فعالیت و آغاز به کار ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور، این اخبار را تائید نکرد و گفت: اصلابحث ستاد و تشکیل آن در دولت مطرح نیست.

به گزارش ایرنا، علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی هم در واکنش به برخی شایعات مبنی بر تصمیمش برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری با انتشار پیامی این شایعات را تکذیب کرد.

ضرغامی: فعلابرنامه ای ندارم

عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین سازمان صداوسیما هم در پاسخ به پرسشی درباره شایعات مطرح مبنی بر عزم او برای نامزدی در انتخابات 96 گفت: فعلابرنامه ای برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ندارم و مهم ترین وظیفه ای که در این مقطع احساس می کنم، تقویت جریان و نیروهای انقلابی است.

ضرغامی در بازدید از خبرگزاری تسنیم با بیان این که وحدت نیروهای انقلاب مهم ترین مساله امروز کشور است و این اتحاد می تواند تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل و اهداف انقلاب را با سرعت بیشتری محقق کند، تصریح کرد: اگر ما ضربه ای خورده ایم یا می خوریم متاسفانه ناشی از تفرقه میان نیروهای جریان انقلاب است.

وی ادامه داد: یکی از تفریحات من این است که شب ها شایعات مربوط به خودم را می خوانم و کارهای نکرده خود را محاسبه می کنم؛ می گویند ستادهای انتخاباتی من در سراسر کشور تشکیل شده و دفتر مرکزی ستاد انتخاباتی نیز در خیابان جمهوری است. می گویند با یک مقام عالیرتبه دیدار انتخاباتی داشته ام و هر روز یک حرف و کار جدید درباره خودم می شنوم که خود از آن بی اطلاع هستم. ضرغامی گفت: شایعات مرتبط با نامزدی ام در انتخابات در حالی مطرح می شود که بنده هیچ اقدامی برای نامزدی نکرده ام و حتی به خودم اجازه نداده ام که به این موضوع فکر کنم.