آرشیو چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۵۷
فوتبال ایران
۱۱

جهانبخش: خیال مردم راحت، با جان و دل برای ایران بازی می کنیم

مصدومیت، کابوس وحشتناکی است

علیرضا جهانبخش بازیکنی است که اگر در اصطلاح بازی اش بگیرد، مهارشدنی نیست. هافبک – مهاجم تیم ملی ایران بدون شک یکی از امیدهای کی روش برای بازی با ازبکستان و کره جنوبی خواهد بود. او که یک گل قشنگ در بازی با قطر به ثمر رساند از انجام بازی خوب مقابل ازبکستان و کره حرف می زند و می گوید: «تمام تلاشمان را می کنیم تا در این دو بازی بهترین امتیاز را بگیریم. ما در ازبکستان به مصاف این تیم می رویم. آنها صدرنشین گروه هستند و روحیه شان هم خوب است. کار ما کمی سخت است. قبلاهم گفتم حکم بازی مرگ و زندگی را برای هر دو تیم دارد. ازبک ها روحیه بالایی هم دارند. با این حال ما هم ایران هستیم و در روزهای اخیرخوب تمرین کرده ایم و هدفمان این است که از تاشکند با دست پر برگردیم.»

جهانبخش که طی یکی دو هفته گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست برای آلکمار به میدان برود، حالاشرایط بهتری دارد و جای هیچ نگرانی نیست. خودش در این باره می گوید: «کابوس بدی بود. خدا را شکر می کنم که به پایان رسید. در حال حاضر مشکلی ندارم و اگر شرایط فراهم باشد و کارلوس کی روش تشخیص بدهد، می توانم برای ایران بازی کنم. خودم که انگیزه زیادی دارم اما باز هم همه چیز به نظر کی روش بستگی دارد.»

از جهانبخش درباره گلزنی خودش در این دو بازی سوال کردیم که او گفت: «واقعا این که من گل بزنم یا نه زیاد مهم نیست. در بازی با قطر من و گوچی گل زدیم. این اتفاق خوبی بود و توانستیم گام بلندی برداریم. بدون شک هر فرصتی نصیب من شود از آن فرصت نهایت استفاده را می کنم. هدف ما کاملامشخص است، می خواهیم به جام جهانی برسیم. می خواهم بگویم رسیدن به این هدف خیلی سخت است. با این حال می خواهم به مردم یک چیز بگویم، ما از جان و دل برای آنها بازی می کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا برای دومین بار پی در پی به جام جهانی صعود کنیم.»