آرشیو چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۵۷
ورزش
۱۸

برنامه ریزی تیم ملی نوجونان برای شرکت در جام جهانی

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران که تیمش به عنوان یکی از چهارتیم آسیا جواز حضور در جام جهانی سال آینده را کسب کرده است، تاکید کرد برنامه هایش برای حضور در این رویداد آماده است.

عباس چمنیان که در برنامه نود حضور یافته بود با اشاره به این که همچنان به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد، درباره برنامه آینده خود گفت:قبل از این که به مسابقات قهرمانی آسیا در هند برویم، برنامه خود را برای شرکت در جام جهانی به فدراسیون دادیم و تمامی برنامه ها از قبل پیش بینی شده است و این نبود که همه چیز محدود به رقابت های آسیایی باشد و تکلیف بعد از مسابقات را مشخص نکنیم.

عباس چمنیان که چندماه منتهی به رقابت های آسیایی در یک تغییر ناگهانی جای حمید علیدوستی را در این سمت گرفت، معلوم نبود اگر در هند نتیجه لازم را نمی گرفت همچنان سرمربی این تیم باقی بماند، با این حال او در این رابطه افزود: آقای تاج(رئیس فدراسیون) به تیم های پایه و جوانان نگاه بلندمدت دارد و حمایت خوبی از ما شده است و در آرامش توانستیم کار خودمان را بدون حاشیه بکنیم. چمنیان در پاسخ به این که خبر دارد حمید علیدوستی چرا برکنار شده و آیا دلیل آن نتایج بازی های دوستانه بود، گفت: مسلما ملاک این نبود و در بازی های دوستانه نتایج مهم نیست و عملکرد مهم هست. چیزی که باعث این اتفاق شد این است که در سطح نوجوانان باید هر روز پیشرفت را ببینیم و نگاه فدراسیون اول بحث کرامت و شخصیت بازیکنان است و این که آنها اعتقاد پیدا کنند در آینده بازیکنان بزرگی می شوند و مطابق علم روز دنیا پیشرفت کنند. دلیل اصلی این بود که تیم در مسیر پیشرفت قرار بگیرد و شرایط بهتری پیدا کند.

چمنیان خاطر نشان کرد:از آقای حمید علیدوستی تشکر می کنم، او انسان و مربی خیلی بزرگی است و من هنگام شروع کار با ایشان تماس گرفتم و رخصت گرفتم و او برای تیم زحمت کشیده و بعد از بازی ها هم به ما تبریک گفتند، به واقع ما محصول زحمات مربیان سراسر کشور را به ثمر رساندیم.