آرشیو پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۲۹
صفحه آخر
۲۴
نگرانی های آقای دلواپیش

خشونت علیه دلواپسان صدای «مردم»

آیدین سیارسریع

- دیدن رفتارهای خشونت بار آقای ظریف علیه نماینده مظلوم و پرسشگر مردم در مجلس دل هر دلواپس منصفی را به درد می آورد. لطفا به خشونت علیه دلواپسان پایان دهید. (لطیف دلواپوست از تهران)

- جناب آقای ظریف وزیر خشن و خارجه دولت به اصطلاح یازدهم بعد از جلسه پرسش و پاسخ در مجلس بنده را داخل یک صندوق انداخت و به منطقه ای خارج از تهران برد و الان سه روز است صندوق را روی اجاق گذاشته و زیرش را روشن می کند و گهگاهی هم سیخ داغ به بنده فرو می کند. لطفا مرا نجات دهید. (نماینده پرسشگر از دفتر کار)

- آقای ظریف یک بار به شوخی با مشتش چنان ضربه ای زد که تا یک هفته در بیمارستان بستری بودم. شوخی هم حدی دارد جناب وزیر. (قاضی پور از مجلس)

- خوب است وزرایی که برای پاسخگویی به مجلس می آیند انعطاف لازم را در مقابل سوالات داشته باشند. متاسفانه این انعطاف در آقای ظریف دیده نشد. ما هی می گفتیم 180 باز کن ایشان می گفت نمی توانم. (نماینده مردم)

- آیا یک وزیر در این دولت و این کشور باید در مقابل توهین، تهمت، دروغ و فحش و ناسزا عصبانی شود و صدایش را بالاببرد؟ آن هم تهمت هایی که همه اش بحق بوده و به صلاح کشور؟ این آن چیزی بود (تحریم، جنگ، فقر، فلاکت و...) که ما می خواستیم؟ (اخلاقمداری از تهران)

- آقای ظریف بعد از جلسات مذاکره عادت داشت که با پرخاشگری روی ما اسید بپاشد و بخندد. حال چه انتظاری از ایشان در مواجهه با هموطنان خود می رود؟ (فدریکا موگرینی از اتحادیه اروپا)

- مرکز درمان معکوس دلواپسان مظلوم... شما را در وضعیت سالم روحی و روانی می گیریم و عصبی و روانی تحویل جامعه می دهیم. / مناسب برای مشمولان سربازی جهت معافیت / با مرکز دلواپسان مظلوم تماس بگیرید.