آرشیو پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۲۹
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

تسهیل در پرداخت وام ازدواج: هموطن محترمی در پیام ارسالی عنوان کرده اند دریافت آسان و به موقع وام ازدواج از انتظارهای بحق زوج هاست. قطعا حمایت از ازدواج از شاخه های اصلی سیاست های جمعیت بوده و زمینه ساز تحقق آن است.

بازیافتی ها، شیشه تحویل نمی گیرند: مخاطب محترمی در پیامک ارسالی نوشته اند از مسئولان محیط زیست و شهرداری ها سوالی دارم و آن اینکه این همه از حفظ محیط زیست می گویند، مردم شیشه های سالم و شکسته را که در خانه و زندگی جمع می کنند باید کجا تحویل دهند زیرا بازیافتی ها قبول نمی کنند و مردم مجبورند شیشه ها را با زباله ها مخلوط کنند. لطفا رسیدگی شود.

فرهنگ سازی صنعت توریسم: آقای کوچکسرایی در تماس با ما اظهار داشتند در رابطه با تقویت زیرساخت های اجتماعی و فرهنگی به جهت توسعه گردشگری و فرهنگی می توان از طریق فضای مجازی و صدا و سیما به آموزش کودکان که در آینده در مشاغل مختلف فعالیت خواهند داشت، پرداخت. از جمله موارد آموزشی می توان به آموزش زبان های انگلیسی و فرانسه اشاره کرد که خانم های خانه دار نیز می توانند از آن بهره مند شوند که خود به صنعت توریست کمک خواهد کرد. گردشگری می تواند حال جامعه را خوب کند و باعث تقویت مالی کشور شود و اگر کشورهای دیگر متوجه شوند که ما به این مقوله ارزش خاصی قائل هستیم، آنها نیز استقبال بیشتری از صنعت توریسم به ایران خواهند داشت.