آرشیو یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۷۰۱
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

در منطقه 18 واقع در شهرک ولیعصر، خیابان حیدری شمالی جنب سازمان آب، زمین بایری وجود دارد که باعث ایجاد گردوخاک و آلودگی های محیط زیست و جمع شدن معتادان و... شده است. از شهرداری درخواست داریم ضمن تملک این زمین، نسبت به ایجاد فضای سبز یا پارکینگ عمومی اقدام کند.

تنها بیمارستان شهرستان 700 هزارنفری بهارستان استان تهران قرار بود پس از سفر وزیر بهداشت در سال 92 براساس قول ایشان، خرداد سال 93) سه ماه بعد به بهره برداری برسد؛ ولی متاسفانه هنوز تکمیل و افتتاح نشده است. از وزیر بهداشت درخواست پیگیری و رسیدگی داریم.

نقش وزارت بهداشت و درمان در نظارت بر شیشه های آبی که پر و به دست مردم داده می شود چیست؟ من هربار یک باکس آب خریداری می کنم و هربار هم روی آن خاک دیده می شود، ولی این بار به قدری کثیف بود که ذره های چربی روی آن دیده می شد و این بار مطمئن شدم که این شیشه ها مجددا پر می شوند و به فروش می رسند. مطمئنم من نفر اولی نیستم که متوجه این قضیه می شوم. واقعا نظارتی وجود ندارد؟

روز دوشنبه، 29 شهریور ساعت 2:30 به میدان قزل قلعه (تره بار) مراجعه کردم، دیدم مغازه ها تعطیل است. و گفتند دو ساعت تعطیل است موقع خروج از در، حدود 700 تومان از من هزینه گرفتند، شاید من سه دقیقه هم آنجا نبودم و فقط سوال کردم و برگشتم. این مبلغ برای چیست؟ وقتی من خریدم را هم انجام ندادم، چرا باید پول ورودی از من بگیرند؟ وقتی نظارتی صورت نمی گیرد آنها هم هر مبلغی دلشان بخواهد می گیرند.

هرروز صبح که در پایانه شهرک آزادی سوار اتوبوس می شوم، حداقل شش اتوبوس درجا و در حالت ایستاده گازوئیل می سوزانند. چرا این آلودگی هوا را ایجاد می کنند؟ مگر شهرداری نباید جلو این کار را بگیرد؟ فکری به حال این موضوع بکنند. به اندازه کافی آلودگی وارد ریه های مردم می شود.

پیمانکاری هستم که سال 90-91 تمام سرمایه ام را خرج راه سازی در این مملکت کردم، ولی از آن زمان تا الان دریافتی ا نداشته ام. چرا دولت بدهی های خودش را نمی دهد. لطفا رسیدگی کنید.