آرشیو یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵، شماره ۸۷۷۶
ورزش
۱۱

گوناگون

پیروزی آسمانخراش ها درآسیا

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام نخستین دیدارخود درمسابقات باشگاه های آسیا را با برتری برابر پائیان چین تایپه به پایان رساند.پتروشیمی امروزبه مصاف نماینده هند خواهد رفت.

سیامند رحمان نامزد شد

قویترین مرد معلول جهان از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک نامزد برترین ورزشکار شد. سیامند رحمان در بازیهای پارالمپیک ریو موفق شد وزنه 310 کیلورا مهار کند تا عنوان قوی ترین پارالمپین جهان را به خود اختصاص دهد.

رکابزنان به نقره رسیدند

درنخستین روزازرقابتهای کاپ دوچرخه سواری آسیا درتایلند، رکابزنان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. و موفق به کسب دو نشان نقره شدند.

پیروزی ایران مقابل آمریکا

تیم ملی کبدی ایران نخستین دیدارخود دررقابتهای قهرمانی جهان را با پیروزی برابرآمریکا به پایان رساند. پنجمین دوره رقابتهای کبدی قهرمانی جهان درهند آغاز شد ه است.

کره با 20 خبرنگار وعکاس آمد

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در حالی دیروز برای بازی با تیم ملی ایران وارد تهران شد که 20 خبرنگار و عکاس کره ای هم برای پوشش این بازی به صورت جداگانه ازدوبی وارد ایران شدند.

اشتیلیکه: برای انتقام باید احتیاط کنیم

سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی گفت: برای انتقام شکست قبلی برابرایران باید احتیاط کنیم، زیرا در غیر این صورت چیزهای زیادی را ازدست خواهیم داد. اشتیلیکه گفت: بازی با ایران بسیارمهم است، زیرا نقش مهمی در صعود ما به جام جهانی دارد.

محرومیت 3 ماهه فروزان

محسن فروزان، دروازه بان سابق تیم استقلال که این فصل درتیم خونه به خونه بابل بازی می کرد به مدت 3 ماه از حضور درمیادین محروم شد.این حکم توسط کمیته اخلاق صادر شده و دلیل آن هم عکس های شخصی این دروازه بان بوده که در فضای مجازی منتشر شده است.

عابدینی: نگران بازی ایران با کره نیستم

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برترگفت: تیم فوتبال کره در بهترین شرایط هم توان مقابله با تیم ملی ایران را نداشته است وبرای دیداربا این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی نگرانی نداریم. عابدینی افزود: علاوه براین، ما امروز شاهد افول قدرت فوتبال شرق آسیا هستیم، عراق برای ژاپن مشکل درست می کند و سوریه، کره و چین را اسیر بازی خوب خود کرد و باید بگویم تیم ملی کره در بهترین شرایط از پس ما برنیامده است و نباید نگران این دیدارباشیم.