آرشیو دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۱
ورزش
۱۰

ریزش تیم ها از لیگ برتر هندبال

شایعه کناره گیری برخی باشگاه ها از لیگ برتر و درخواست بعضی تیم ها برای به تعویق افتادن رقابت ها، دلیل نشست مسئولان فدراسیون با نمایندگان تیم های باشگاهی در لیگ برتر هندبال بود. لیگ برتر هندبال قرار بود از 25 مهر آغاز شود، اما نوسانات تیم ها سبب شد برای دومین بار زمان این بازی ها تغییر کند.

فدراسیون اعلام کرده بود لیگ برتر اواخر شهریور آغاز می شود، اما با توجه به آماده نبودن تیم ها، بازی ها به 25 مهر موکول شد و دیروز هم تصمیم شروع لیگ برتر مردان از 21 آبان اعلام شد. این زمان بنا به درخواست باشگاه ها و با توجه به حضور تیم نفت و گاز گچساران در رقابت های باشگاه های آسیا تعیین شده است.

نماینده هندبال باشگاه های ایران از هشتم آبان در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در اردن به میدان می رود. همچنین هشت تیم، نام خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر هندبال امسال ثبت کردند.

هپکوی اراک، نماینده هیات هندبال فارس، نیروی زمینی، فولاد سپاهان اصفهان، شهرداری کاشان، شهرداری ارومیه، نفت و گاز گچساران و مس کرمان هشت تیم نهایی شده برای حضور در لیگ برتر هستند. با این هشت تیم، شاهد حضور چهار تیم کمتر از دوره قبل در لیگ برتر هستیم.