آرشیو شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۲
ورزش
۱۸

دایی: برای 3 امتیاز می جنگیم

سرمربی نفت تاکید کرد تیمش در مصاف با پرسپولیس به چیزی غیر از کسب سه امتیاز فکر نمی کند.

علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از بهترین تیم های لیگ است که نتایج خوبی گرفته،اما با همه احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته ایم فقط به فکر گرفتن 3 امتیاز هستیم تا با دست پر از زمین بیرون بیاییم.

دایی افزود: من به توانایی های بچه هایم ایمان دارم. باید بگویم که پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و امسال هم 7-6 ملی پوش دارد اما ما سعی می کنیم بازی خوبی انجام دهیم و با سه امتیاز از زمین بیرون می آییم.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر و این که آیا این مساله برای آنها مشکل ساز نشده است، اظهار کرد: تعطیلات در روند آماده سازی تیم ها وقفه به وجود می آورد. مخصوصا آنهایی که شرایط خوبی دارند و تیم شان در حال نتیجه گیری است اما تیم ملی مهم تر از همه چیز است و صعود به جام جهانی آرزوی قلبی ماست. تمرینات مان را پیگیری کردیم و بازی دوستانه داشتیم تا تیم را در سطح بالاحفظ کنیم اما بدون شک شرایط بازی با تمرین متفاوت است.

وی در پایان در مورد حضور محسن خلیلی در کادر فنی نفت و این که آیا خلیلی قرار است روی نیمکت بنشیند یا به عنوان آنالیزور فعالیت کند، اظهار کرد: خلیلی آمده کنار ما باشد و به تیم کمک کند. بحث آنالیزور یا نشستن روی نیمکت مطرح نبوده است. او خودش خواست بیاید تا در جو مربیگری قرار گیرد. او از دوستان قدیمی ماست و به ما کمک می کند.