آرشیو یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵، شماره ۳۸۸۶
استان ها
۱۸

کوتاه

بازرسی از 173 ایستگاه تقلیل فشار گاز شهری در کرمانشاه

دنیای اقتصاد- کرمانشاه- الهام اکبری: مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه از بازرسی و پایش 173 ایستگاه تقلیل فشار گاز درون شهری در استان طی 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.سیروس شهبازی افزود: پایش ایستگاه های تقلیل فشار، انجام تعمیرات لازم و اطمینان از عملکرد درست این ایستگاه ها از مولفه های ضروری به منظو آمادگی مواجهه با فصل سرما است.وی افزود: به همین منظور در 6 ماه ابتدای سال جاری با برنامه ریزی و تلاش همکاران امور بازرسی فنی این شرکت، علاوه بر بازرسی و پایش 173 مورد ایستگاه تقلیل فشار گاز شهری، بیش از 11 هزار نقطه از شبکه گاز استان ضخامت سنجی شده است.

افتتاح 20 کتابخانه در فارس تا پایان امسال

دنیای اقتصاد – شیراز - محمد صداقت: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس از افتتاح 10 کتابخانه در شیراز و 10 کتابخانه در شهرستان های استان با هزینه 4 میلیارد و 500 میلیون تومان تا آخر امسال خبر داد. سعیده ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: دو باب کتابخانه در شهرستان مهر با 250 میلیون تومان اعتبار در آبان بهره برداری می شود. وی خاطرنشان کرد: برای گرایش نوجوانان به کتابخانه در صدد هستیم با تهیه کتابخوان (book reader) در کتابخانه های فارس شیوه جدیدی در روند کتابخوانی برقرار کنیم.

صدور 107 هزار کیلو عسل از آذربایجان شرقی

دنیای اقتصاد– تبریز– سیما نیک رفتار: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: در نیمه نخست امسال 107 هزار و 960 کیلوگرم عسل از استان به خارج از کشور صادر شده است.امیرحسین بهداد افزود: این میزان عسل در هفت فقره گواهی صادراتی از تبریز به کشورهای امارات متحده عربی، چین و مالزی صادر شده است.

3 واحد فرآوری سنگ در آذربایجان غربی فعال شد

دنیای اقتصاد – ارومیه – بهاره پورعلی: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از فعال شدن سه واحد فرآوری سنگ در استان طی سال جاری خبر داد. جعفر صادق اسکندری با بیان اینکه تا سال گذشته واحد فرآوری سنگ در استان فعال نبود، افزود: امسال سه واحد فرآوری در استان فعال شده و علاوه بر آن اخیرا دو شرکت سنگبری بزرگ مقیاس با تولید بالای 5/ 1 میلیون مترمربع در سال با همکاری بخش خصوصی در استان ایجاد شده است.