آرشیو دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۴
فوتبال ایران
۱۱

پایان تیم ملی برای خسرو استقلال؟

خسروحیدری از زمانی که مصدوم شد و از تیم ملی دور ماند دیگر به ترکیب ایران برنگشته است. او که مدت ها عملکرد خوبی در تیم ملی داشت و از مهره های قابل اعتماد کی روش بود با یک مصدومیت لعنتی همه چیز را از دست داد. رامین رضاییان جای او را در سمت راست خط دفاعی گرفت و دیگر خسرو با وجود انجام بازی های خوب هرگز رنگ پیراهن تیم ملی را ندید.

او این روزها یکی از بازیکنان آماده استقلال است و آن قدر خوب وظایفش را انجام می دهد که خیلی ها امیدوارند دوباره به تیم ملی دعوت شود. البته شواهد و قرائن نشان می دهد خیلی بعید است کی روش دوباره خسرو را به تیم ملی دعوت کند یا حتی اگر این اتفاق هم بیفتد او را به ترکیب اصلی اش راه دهد. خسرو از لحاظ سن و سال از مسن های تیم ملی به حساب می آید و بعید است کی روش جای او را با رضاییان عوض کند. رامین که این روزها از ترکیب پرسپولیس دور مانده انگیزه های زیادی برای بازی دارد و هر بار که در ترکیب قرار می گیرد از بهترین بازیکنان زمین است.

به نظر می رسد خود حیدری هم این موضوع را درک کرده و به این نتیجه رسیده که کی روش دیگر قرار نیست او را به تیم ملی دعوت کند.وقتی اسامی بازیکنان برای اردوی ارمنستان اعلام شد خسرو در اوج آمادگی بود. این یعنی بهترین لحظه برای این که شانس دعوت به تیم ملی را داشته باشد، اما....

چند روز دیگر قرار است فهرست جدید تیم ملی اعلام شود و اگر خبری از نام حیدری نباشد باید به این نتیجه رسید که کی روش دیگر نظری روی این بازیکن ندارد. چراکه تصور خیلی ها این است که حتی پس از رامین رضاییان، کی روش قرار است حسین ماهینی را به تیم ملی دعوت و از او در ترکیب ایران استفاده کند.اتفاقی که هیچ شانسی برای حیدری باقی نمی گذارد. با این حال چیزی مشخص نیست و از آنجا که کی روش غیرقابل پیش بینی است شاید اتفاقات دیگری رقم بخورد.