آرشیو سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۵
منهای ورزش
۱۰

دریافتی بازیکن گنبدی والیبال 850میلیون تومان است

چرا قائمی از پیکان شکایت کرد

فرهاد قائمی، ملی پوش والیبال پیکان از این تیم شکایت کرده است؛ آن هم درحالی که گویا پیکانی ها با او تسویه حساب کرده اند.

مرتضی عهدی سرپرست تیم والیبال پیکان می گوید: قائمی مشکل خاصی ندارد و اصل پول خود را گرفته است فقط درباره دو موضوع مشکل وجود دارد یکی 10 درصد پول قرارداد بازیکنان که باید به فدراسیون پرداخت شود که مسئولان فدراسیون گفته اند این 10 درصد را به بازیکنان ملی پوش بخشیده اند. فقط قائمی باید از فدراسیون نامه بیاورد تا 10 درصدش پرداخت شود. مورد دیگری که وجود دارد این است که ما یک قرارداد فدراسیونی داریم و یک قرارداد داخلی که در قرارداد داخلی یک بند داریم که در صورت صعود تیم به فینال و کسب عنوان قهرمانی 10 درصد به قرارداد بازیکنان به عنوان پاداش اضافه می شود. ما قهرمان نشدیم اما قائمی بابت این 10 درصد هم شاکی است.

عهدی در پاسخ به این پرسش که چرا شیعی مدیرعامل باشگاه 10 درصد پاداش صعود به فینال را تائید نکرده است، می گوید: مدیرعامل هنوز نگفته که پاداش را پرداخت نمی کند، اما درباره قائمی حرفش این است چرا این بازیکن باید از پیکان شکایت کند؟ بهتر نبود به جای شکایت به باشگاه می آمد و همینجا مشکل را حل می کردیم؟

او که قراردادش با ما مثلا950 میلیون تومان است، 90 درصدش را گرفته و حدود 850 میلیون به او پرداخت شده است، اما چرا باید برای پاداش 10 درصدی شکایت کند؟ سال 93 هم قائمی حتی بیشتر از قراردادش از پیکان پول گرفت و رسمش نبود که شکایت کند.