آرشیو چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۶
ورزش
۱۸

وعده خطیبی و کمالوند به تبریزی ها

8 هفته از رقابت های فصل جدید لیگ برتر می گذرد اما تیم های تبریزی ماشین سازی و گسترش، فقط یک بازی را برده اند تا با اختلاف 2 امتیاز از یکدیگر در رده های شانزدهم و دوازدهم باشند. با این حال سرمربیان هر دو تیم براین باورند که تیم هایشان به زودی از بحران خارج می شوند.

رسول خطیبی که تیمش را برای بازی با صنعت نفت در آبادان آماده می کند، در گفت وگو با سایت باشگاه ماشین سازی گفت: بابت نتایج اخیر از هواداران عذرخواهی می کنیم و به آنها می گویم نگران آینده نباشند. به اذعان همه اهالی فوتبال و کارشناسان منصف، ماشین سازی بازی های قابل قبولی را به لحاظ فنی و تاکتیکی ارائه می دهد با این حال برخی عوامل و مشکلات از جمله بدشانسی، بی دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر، اشتباهات فردی و فقدان زمین در روند نتیجه گیری تیم تاثیر گذاشته و من امیدوارم با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، شاهد اوج گیری دوباره ماشین سازی باشیم. هواداران مطمئن باشند ماشین سازی به زودی راه خود را به سمت موفقیت باز خواهد یافت و ما این تیم را در پایان فصل در بین 10 تیم برتر تحویل خواهیم داد.

فراز کمالوند هم که تیمش پس از 7 هفته ناکامی، این هفته طعم پیروزی را چشید، در باره شرایط گسترش به تسنیم گفت: روزهایی که در انتهای جدول بودیم، هرگز ناراحت نبودم و امروز که از قعر به میانه های جدول آمدیم هم خوشحال نیستیم، چون هدف ما، این مسائل نیست که بخواهیم وقت مان را به خاطر آن تلف کنیم. ما به رده بندی انتهای فصل فکر می کنیم و باید تمام برنامه ریزی های مان به آن زمان تعلق داشته باشد. باز هم تاکید می کنم گسترش فولاد در پایان فصل جزو شش تیم بالای جدول خواهد بود.

گسترش این هفته در قم به مصاف صبا می رود.