آرشیو پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۶۸
اخبار کشور
۱۰

با حضور آیات جنتی و موحدی کرمانی صورت گرفت

برگزاری دومین سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی در دانشگاه امام صادق(ع)

دومین مراسم سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری عصر دیروز در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

در این مراسم آیت الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، پورمحمدی وزیر دادگستری، سرلشکر رحیم صفوی، سعید جلیلی، آیت الله جزایری، آیت الله کعبی، محمود احمدی نژاد، ثمره هاشمی، مرتضی تمدن، محمد حسینی، محمدنبی حبیبی، علی باقری، مرتضی طلایی، احمد رادان، قدرت الله علیخانی و برخی دیگر از شخصیت های سیاسی حضور داشتند.

آیت الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در مراسم سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی با بیان اینکه ایشان عالمی مبارز، تلاشگر و ولایی بود که در راه دین از دادن هرچه داشت، مضایقه نکرد، گفت: ایشان در هر جایگاهی که احساس می کرد می تواند وظیفه ای انجام دهد، حضور می یافت و در مقابل جهان کفر ایستادگی می کرد.

وی با تاکید بر اینکه آیت الله مهدوی کنی تمام ویژگی های یک عالم ربانی را داشت گفت: علمای ربانی حامی مظلومند و انقلاب ما نیز هم حامی مسلمانان و هم غیرمسلمانان و مستضعفان دنیاست.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه آیت الله مهدوی کنی از حواریون امام(ره) و رهبر انقلاب بودند، گفت: به همین دلیل امام(ره) در توصیف ایشان فرمودند که به ایشان ارادت داشتم، دارم و خواهم داشت.

آیت الله موحدی کرمانی اظهار داشت: در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز قاطعیت ایشان در حفظ خط رهبری و امام(ره) گفتنی و شنیدنی است و در سخنرانی هایش نیز هر جا نظام نیاز به حضور ایشان داشت، قاطعانه حاضر شده و دفاع می کردند. دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه همه باید مطیع رهبر انقلاب باشیم، کمااینکه در زمان امام(ره) مطیع ایشان بودیم، گفت: دلیل این اطاعت این است که رهبری هدایت امت اسلام را در دست گرفته است.

آیت الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه در انتخابات پیش رو باید به ارشادات رهبری توجه کرد، گفت: هدایت های ایشان در مورد فردی که باید انتخاب شود، بسیار مهم است و باید از علمای ربانی پیرو امام(ره) نیز در این مورد نظرخواهی کرد.