آرشیو پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۶۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

از سوی شهرداری تهران؛ علاءالدین طی 13 مرحله تخریب می شود

در جلسه روز سه شنبه شورای تامین شهر تهران مقرر شد تا شهرداری پایتخت طرح خود برای تخریب یک طبقه اضافی پاساژ علاءالدین را تهیه و به این شورا ارسال کند.

معاون شهرداری تهران در خصوص لزوم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء الدین تهران به باشگاه خبرنگاران گفت: در این جلسه همه اتفاق نظر داشتند که حکم تخریب باید اجرا شود و تنها نگرانی نحوه اجرا و خطرات احتمالی تخریب برای شهروندانی که در این ساختمان در حال تردد هستند بود.

ناصر امانی افزود: در نهایت تصمیم شورای تامین بر این شد که شهرداری تهران طرح خود را در مورد نحوه تخریب و اجرا تهیه و به این شورا ارسال کند.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: همکاران ما در شهرداری یک طرح 13 مرحله ای با رعایت تمامی جوانب را آماده کرده و به شورا ارائه کردند که این طرح در جلسه یکشنبه آینده شورای تامین بررسی می شود.

وی با بیان اینکه شورای تامین قصد ندارد تخریب را بر عهده مالک بگذارد، گفت: این اتفاق یک بار روی داد اما مالک در مهلت سه ماهه خود تخریب را انجام نداد و این بار شهرداری مسئولیت تخریب را بر عهده خواهد داشت.

امانی بیان کرد: برای انجام عملیات تخریب در حال مذاکره با یک شرکت معتبر و متخصص در امر تخریب ساختمان های در حال بهره برداری هستیم تا کار تخریب در نهایت ایمنی انجام شود. وی تاکید کرد: عملیات تخریب قطعا در شب و با رعایت ایمنی کامل انجام خواهد شد.

معاون شهردار تهران در پاسخ به این سوال که اگر شورا طرح شهرداری را تایید نکند چه اتفاقی روی می دهد، گفت: بعید می دانم که طرح دیگری از ما طلب کنند و تصور می کنم همان طرح اصلاح شود. ضمن اینکه ما تمامی جوانب را در نظر گرفته ایم و طرح کاملی تهیه کرده ایم.