آرشیو پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۶۸
ورزشی
۹

ملی پوش تیراندازی تاکید کرد: می خواهم در المپیک 2020 مدال بگیرم

ملی پوش تیراندازی امیدوار است که لازلو سوچک، سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی باز هم هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. گزیده ای از تازه ترین صحبت های نجمه خدمتی در ادامه می آید:

* لازلو برای ما خیلی فداکاری کرد و از او ممنون هستم که باعث پیشرفت تیراندازی ایران شد. خیلی چیزها از او یاد گرفتم، باید بگویم که تیراندازی ایران به نوعی مدیون لازلو است. او یکی از بهترین مربیان جهان است و آن طور که باید از او حمایت نشد.

* امیدوارم شرایطی فراهم شود که لازلو دوباره باز گردد. واقعا به او احتیاج داریم. تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شود، ولی هنوز تکلیف سرمربی ما مشخص نیست.

* ما در المپیک خیلی خوب بودیم. به نظرم دو فینالیست نتیجه بسیار خوبی است. من در تفنگ بادی نیز می توانستم به فینال راه پیدا کنم، ولی با کمی اختلاف فینال را از دست دادم. در خفیف نیز به خاطر تجربه کم مدال را از دست دادم. من با فشنگ های جدید خیلی شلیک نکرده ام و واقعا سخت بود که در فینال المپیک شلیک کنم. فینال المپیک تجربه بسیار خوبی بود و امیدوارم که در المپیک 2020 با تجربه ای که به دست آورده ام مدال بگیرم.

* اگر برنامه های لازلو عملی می شد، ما مدال می گرفتیم. بسیاری از سفرها را پیش از المپیک از دست دادیم و آن طور که باید از تیم حمایتی نشد. در ماه های پایانی ما چند سفر رفتیم، ولی رقبای ما از چند سال قبل برای موفقیت در المپیک استارت زدند. قطعا تیراندازی باید در المپیک مقام بیاورد. واقعا استعدادهای خوبی در ایران وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد.