آرشیو چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵، شماره ۸۷۸۲
ورزش
۱۱

گوناگون

وزنه برداری تعلیق نمی شود

فدراسیون بین المللی وزنه برداری معذرت خواهی بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی را بعد از اتفاقات مسابقات دسته فوق سنگین المپیک ریو پذیرفت، تا خطر محرومیت و حتی تعلیق از کنار این رشته مدال آورکشورمان بگذرد.

مربیان کشتی به فنلاند می روند

محمد طلایی و علی اشکانی سرمربیان تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران به دعوت اتحادیه جهانی به فنلاند می روند. کلاس نحوه آمادگی جسمانی و تقویت ورزشکاران، ویژه مربیان خبره کشتی، از روز 26 آبان درفنلاند برگزار می شود.

پولاد مردان نوجوان درمالزی

تیم وزنه برداری نوجوانان ایران برای حضور در پیکارهای قهرمانی جهان وارد مالزی شد. این رقابتها ازروز 29 مهر آغاز می شود.

احمدی: 50 درصد بانوان، اضافه وزن دارند

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش از رواج کم تحرکی در جامعه ایرانی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه اضافه وزن در بین بانوان حدود 50 درصد گزارش شده است. احمدی افزود: مهمترین شاخصه ورزش برای جامعه سلامت است و اگر وضعیت سلامت خوب باشد ورزش نیز در شرایط مطلوب قرار می گیرد.وی اظهار داشت: متاسفانه آمارهای خوبی از وضعیت سلامت درکشور نداریم واین خبر خوشایندی نیست.

دعوت ازداوران ایرانی به مالزی

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال از فغانی به عنوان بهترین داور، سخندان و منصوری به عنوان بهترین کمک داوران آسیا دعوت کرد تا درمراسمی که روز30 آبان درمالزی برگزارمی شود، حضور یابند.

پیراهن طلایی به ایران رسید

اولین مرحله از تور بین المللی دوچرخه سواری مالزی با کسب عنوان نخست و دریافت پیراهن طلایی برای رحیم امامی رکابزن کشورمان پیگیری شد.تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویریزد دراین تورحضور دارد.

ستاره فوتبال کروات تمدید کرد

ستاره کروات تیم فوتبال رئال مادرید قرارداد خود را تا پایان سال 2020 تمدید کرد. قرارداد قبلی مودریچ تا پایان سال 2018 بود اما رئال مادرید نمی خواست بازیکن طراح و متعصب خود را به راحتی از دست بدهد.

بازیکن آمریکایی وارد شد

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری اراک به ایران آمد. هاسلی که مدتی پیش با شهرداری اراک به توافق رسیده بود، دیروز وارد ایران شد و پس از تست پزشکی قراراست در تمرینات اراکی ها حاضر شود.