آرشیو یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۴۰
فن آوری
۸

خبر

درخشش تیم «ریزپرنده» ایران در چین

تیم ریز پرنده دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مسابقات بین المللی ریزپرنده چین مقام بهترین عملکرد در بخش فضای باز را کسب کرد.

به گزارش «ایران»، در این بخش از مسابقات 16 تیم به رقابت پرداختند که تیم ریز پرنده دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به کسب مقام بهترین عملکرد در بخش (outdoor) شد.

24 تیم در این مسابقات حضور داشتند که 16 تیم در بخش داخل سالن و 16 تیم در بخش فضای باز به رقابت پرداختند. 7 تیم از ایران در این مسابقات شرکت کردند.

تیم ریز پرنده دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به کیفیت بالاموفق به اخذ حمایت مالی از برگزار کننده مسابقات و دارای صلاحیت برای شرکت در هر دو بخش مسابقات شناخته شد. در سال جاری این تیم دو مقاله به بخش کنفرانس imav ارسال کرد که مورد پذیرش قرار گرفت.

تیم اعزامی هفت نفر متشکل از دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد و کارشناسی بودند که در رشته های هوافضا و علوم رایانه تحصیل می کنند.

برگزاری اجلاس توسعه دهندگان «وب» فارسی

اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی 22 آذر در مرکز همایش های وزارت ارتباطات با شرکت فعالان وب و توسعه دهندگان فضای مجازی از سراسر ایران، توسط کانون توسعه دهندگان فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش مهر، محورهای اصلی برگزاری این اجلاس را کسب و کارهای اینترنتی، اقتصاد فضای مجازی، امنیت سایبری، سیستم های تحت وب و طراحی و توسعه وب در برمی گیرد.

گفتنی است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در گردهمایی توسعه دهندگان فضای مجازی باید به وب سایت اجلاس به نشانی.pwconf.ir مراجعه کنند.