آرشیو یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۳۶۵۴
اقتصاد
۵

ویژه

بازدید عسکری از واحد های صنعتی یزد

عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن به همراهی هیاتی از مدیران این بانک برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی یزد به این استان سفر و از تعدادی واحد تولیدی و صنعتی دیدن کرد. حسین عسکری و مدیران بانک صنعت و معدن در جریان این بازدیدها جلساتی با مدیران شرکت های یزد برگزار کردند. شرکت یزدباف، پروژه فولاد ایساتیس، پروژه تصفیه فاضلاب مهریز و شرکت گرانول میبد از طرح های مورد بازدید مدیران بانک صنعت و معدن بود.

دیدار مدیر فرانسوی با افخمی

نیکولاس دوفور، مدیرکل بانک دولتی سرمایه گذاری کشور فرانسه با حضور در بانک صنعت و معدن با علی اشرف افخمی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک دیدار و گفت وگو کرد. علاوه بر دیدار یاد شده رییس بخش اقتصادی سفارت فرانسه در ایران، ماتیو بروشون و رایزن بازرگانی سفارت فرانسه و رومن کراوال در جلسه ای که در این بانک برگزار شد تمایل جدی خود را برای همکاری با بانک صنعت و معدن اعلام و پیشنهاد کردند که برای شروع همکاری های فی مابین، خط اعتباری میان مدت در حدود یکصد میلیون یورو برای تامین مالی طرح های بخش صنایع کوچک و متوسط به بانک صنعت و معدن اختصاص دهند.

تقدیر از تلاش های محیط زیستی فولاد مبارکه

در هفدهمین مراسم بنیاد جهانی انرژی که در تاریخ 27 مهر در شهر وین و با حضور مقامات رسمی کشور اتریش، رییس بنیاد جهانی انرژی و سفیر ایران در اتریش برگزار شد، طی مراسمی از شرکت های برتر فعال و شاخص در حوزه محیط زیست و انرژی تقدیر شد که در این میان شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان یکی از 5 شرکت برتر مورد ارزیابی قرار گرفته و حایز رتبه شد.

اینترنتی، رمز همراه بگیرید

امکان دریافت رمز همراه بانک، از طریق سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت فراهم شد. این بانک با هدف ارتقای کیفیت خدمات بانکی، افزایش سطح رضایت مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعب، امکان دریافت رمز همراه بانک را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی فراهم کرد. مشتریانی که پیش از این با مراجعه حضوری به شعب، رمز همراه بانک خود را دریافت کرده اند می توانند در صورت فراموشی رمز از این روش استفاده کنند.