آرشیو یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۴۰
حوادث
۱۷

عامل قتل ستایش بخشیده می شود؟

گروه حوادث /وکیل مدافع عامل قتل «ستایش قریشی» درحالی از ارائه لایحه اعتراضی به دادگاه و تلاش برای جلب رضایت خانواده دخترکوچولو در هفته جاری خبر داد که خانواده دخترک همچنان بر قصاص عامل جنایت تاکید دارند. پنجشنبه گذشته نیز تعدادی از بانوان نیکوکار برای جلب رضایت با خانواده ستایش دیدار کردند.

مجتبی فرحبخش دراین باره گفت: هفته قبل با امیرحسین-متهم-دیداری داشتم که متوجه شدم به جلب رضایت از خانواده ستایش امیدوار است.حال آنکه روز دوشنبه، لایحه اعتراضی خود را تقدیم دادگاه می کنم، البته موکلم پیش ازاین اعتراض خود را به دادگاه داده است.ضمن اینکه همچنان پیگیر هستیم تا موضوع از طریق صلح و سازش خاتمه پیدا کند، ولی خانواده ستایش بازهم اصرار بر قصاص موکلم دارند.

رسیدگی به پرونده قتل هولناک«ستایش»

-دختر6 ساله افغان –از روز25 فروردین امسال آغاز شد.در تحقیقات پلیسی مشخص شد دخترک پس از ربوده شدن و آزار به دست پسر17 ساله همسایه شان در یکی از محله های اطراف ورامین به قتل رسیده وجسدش با اسید سوزانده شده است. محاکمه عامل این جنایت 24 شهریور در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی برگزار شد و سه اتهام عمل منافی عفت، قتل عمد و جنایت بر میت به متهم پرونده تفهیم شد.سرانجام متهم با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.