آرشیو دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵، شماره ۸۷۸۶
ورزش
۱۱

گوناگون

کاظمی ازسیاه جامگان رفت

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان ازاین تیم جدا شد و با این تیم قطع ارتباط کرد.کاظمی در پی مشکلات مالی که در این تیم وجود داشت ازاین تیم جدا شد.

تیم کشتی دانشجویان در ترکیه

تیم کشتی دانشجویان ایران برای شرکت در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان وارد ترکیه شد. این دوره از رقابتها از فردا در شهر کروم ترکیه برگزارخواهد شد.

بازگشت تیمور به دوومیدانی

تیمورغیاثی مدیرسابق تیمهای ملی دوومیدانی که پس ازانتخابات فدراسیون دوومیدانی و انتخاب مجید کیهانی از سمت خود استعفا داده بود مجددا به این فدراسیون بازگشت.

آنچلوتی: چلسی قهرمان نخواهد شد

مربی سابق چلسی و کنونی بایرن مونیخ دراظهاراتی عجیب به عدم موفقیت مربی چلسی اشاره کرد. آنچلوتی گفت: در سال اول کسب جام بسیار مشکل خواهد بود. من مطمئنم کونته با تکنیک های خاص خود و ساختن دوباره چلسی درسال های آتی به قهرمانی خواهد رسید.

سلطانی فر:هدف، حفظ آرامش ورزش است

وزیر پیشنهادی ورزش گفت: هدف همه باید حفظ آرامش و کمک به پیشبرد برنامه ها باشد. مسعود سلطانی فر وزیر گفت: به زودی با شورای معاونان وزارتخانه دیدار خواهم داشت و هدف همه ما موفقیت نظام و کشوراست. وی از طرف رئیس جمهور برای تصدی پست وزارت ورزش به مجلس معرفی شد.سلطانی فر با تشکر از اعتماد و حمایت ریاست جمهوری برای معرفی اش به عنوان وزیر ورزش اظهار داشت: قطعا با حمایت و همراهی معاونان وزارتخانه می توانیم موضوعات ورزش و جوانان را به دوراز حواشی با قوت و با برنامه پیش ببریم.

تیم هندبال بانوان در قزاقستان

تیم شهرداری سنندج به عنوان نماینده کشورمان برای شرکت دراولین دوره رقابتهای جام باشگاه های هندبال زنان آسیا امروزعازم قزاقستان می شود.این رقابتها با حضور 3 تیم از قزاقستان، یک تیم از ازبکستان، یک تیم از قطر وایران از روز 5 برگزار می شود.

محمدی: این لیگ در شان کشتی نیست

سرمربی تیم کشتی بیمه رازی با بیان اینکه برگزاری چنین لیگی درشان کشتی ایران نیست، گفت: نام این مسابقات را نمی توان لیگ برتر گذاشت. محمدی پس از قهرمانی بیمه رازی اظهار کرد: درمجموع می توانستیم بهتر باشیم و با نتیجه ای درخشان تربه قهرمانی برسیم. اما درمجموع از نتیجه قهرمانی درلیگ راضی هستم و خوشحالم که توانستیم برای سومین سال متوالی قهرمان شویم.