آرشیو دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵، شماره ۳۶۵۵
ورزش
۱۵

خبر کوتاه

آزمون به حواشی پایان داد عکاس اختصاصی ندارم

سردار آزمون این روزها تبدیل به یک چهره پرخبر شده. از یک طرف صحبت هایی در مورد علاقه دو باشگاه مارسی فرانسه و وردربرمن آلمان برای جذب مهاجم ایرانی روستوف شنیده می شود و از طرف دیگر دختر جوان روسی که کار عکاسی می کند در صفحه اینستاگرامش خود را عکاس اختصاصی دو بازیکن ایرانی روستوف معرفی کرده. اتفاقی که باعث شده عده ای به سردار توصیه کنند که حواسش را به فوتبال جمع کند و سراغ مسائل دیگر نرود. گویا سردار هم به توصیه این افراد گوش کرده چرا که در گفت وگویی که از او در یک روزنامه ورزشی منتشر شد داشتن عکاس اختصاصی را رد کرده و گفته: این اخباری که منتشر می شود واقعا عجیب و خنده دار است. نمی دانم این شایعه را از کجا در آورده اند. لطفا شما هم بنویسید که این خبر واقعیت ندارد و من عکاس اختصاصی ندارم.

سرمربی سوئد دختر گلزن ایرانی را خواست؟

پیا سوندهاگه، بهترین مربی فوتبال زنان جهان در سال 2012 و سرمربی کنونی تیم ملی زنان سوئد خواستار جذب سارا قمی است. سارا قمی بهترین گلزن و ستاره سال های گذشته فوتبال بانوان ایران، درباره لژیونر شدن خود گفت: بعد از پایان دیدار دوستانه، طبق برنامه ریزی سوئدی برای صرف شام با تیم ملی سوئد رفته بودیم و زمانی که کادر فنی دو تیم با یکدیگر بودند، پیا درباره جذب من صحبتی را با کادر فنی داشته است. سرمربی تیم ملی سوئد به مربیان گفته است اگر شرایط وجود داشته باشد خواستار جذب من است. این صحبت با مربیان تیم بوده است و در حال حاضر صحبتی با خود من نشده است.

پورکیانی: سرخابی ها در اهواز درگیر شدند

علی پورکیانی، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در حرف هایی عجیب طرفداران این تیم را در درگیری های وحشتناک روز پنجشنبه ورزشگاه الغدیر بی گناه دانست و طرفداران استقلال تهران را در این ماجرا دخیل دانست. پورکیانی گفت: «ما فیلم بازی را بازبینی کردیم. کسانی که درگیر شدند، هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس بودند و ربطی به تیم استقلال خوزستان ندارند. هر کسی که وارد ورزشگاه شود، هوادار استقلال خوزستان نیست. جایگاه هواداران ما در ورزشگاه مشخص است. آنها در ضلع چپ ورزشگاه حضور دارند و در بازی تیم شان با پرسپولیس کوچک ترین کاری نکردند.»