آرشیو دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۰
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

تصویر کمتر دیده شده از تشییع پیکر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش فرارو، آیت الله سیدمصطفی خمینی فرزند امام راحل در سحرگاه یکشنبه اول آبان 1356 برابر با نهم ذیقعده 1397 قمری در 47 سالگی در منزل خود در نجف اشرف رحلت کرد. عکسی کمتر دیده شده از تشییع جنازه ایشان منتشر شده که محبوبیت ایشان در میان مردم نجف را نشان می دهد.

خوش تیپ های کنگو

جمهوری کنگو کشوری در مرکز آفریقاست که با نام کنگو برازاویل هم شناخته می شود. این کشور در طول سال های پس از استقلال درگیر جنگ های داخلی بود، اما مردم این کشور با وجود ناآرامی ها و درگیری های فراوان، یک علاقه مشترک و جالب دارند و این علاقه مد و پوشاک است. این مردم بشدت به وضع ظاهری خود اهمیت می دهند و تا آنجا که بتوانند برای خرید لباس ولخرجی می کنند.

سردترین روستای جهان

روستای اویمیاکن در سیبری واقع شده و سردترین نقطه دارای جمعیت روی کره زمین محسوب می شود. میانگین دمای هوا در فصل زمستان به 50 درجه سلسیوس می رسد.

به گزارش فرارو و به نقل از دیلی میل، این روستا تنها 500 نفر جمعیت دارد؛ آنها آنقدر شجاع هستند که این روستا را خانه خود می دانند. پایین ترین میزان دمای هوا در اویمیاکن به منفی 68 درجه سلسیوس می رسد.

سر به راه شدن بعد از 20 سال زندان

مهر نوشت: نادر خدادادیان مردی است که بعد از 20سال حبس از زندان آزاد شده و حالاتلاش می کند با واکس زدن برای باقی عمر خود نان حلال دربیاورد.

پوشش مهمانداران هلندی در تهران

هواپیمایی «کی ال ام» هلند شامگاه یکشنبه دوم آبان پروازهای خود را به تهران از سر گرفت. در این میان پوشش مهمانداران خانم این پرواز از چشم عکاسان، سایت های خبری و شبکه های اجتماعی دور نماند.

مرکل؛ کیک شد

یک سرآشپز ترک در مسابقات بین المللی سرآشپزها که در ارفورت آلمان برگزار شد، کیکی به شکل مرکل، صدراعظم آلمان درست کرد.

کمدی طبیعت

لوازم و تجهیزات عکاسی پیشرفت زیادی کرده و عکاسان حیات وحش و طبیعت بیشترین استفاده را از آن می کنند. دیروز عکسی جالب از یک قورباغه منتشر شد که نشان می دهد این قورباغه گویا در حین لبخند زدن زبان خود را هم به عکاس نشان می دهد. این گونه عکس ها با عنوان کمدی طبیعت در سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر می شود.