آرشیو سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۱
ورزش
۱۸

پیروانی: شیراز دوباره معدن بازیکن می شود

شاغلام وارد گود شد

غلامحسین پیروانی که اهالی فوتبال او را با نام شاغلام می شناسند، دوباره سرمربی فجر شهیدسپاسی شیراز شد. زمانی نام این تیم و شاغلام به هم گره خورده بود و این تیم به معدن بازیکن سازی فوتبال ایران مشهور شده بود و بازیکنان بسیاری را به فوتبال ایران معرفی کرد. حالابزرگ ترین برادر پیروانی های فوتبال، باز هم سرمربی فجر شد؛ تیمی که اکنون در جدول 18 تیمی لیگ دسته اول، در رده هفدهم قرار دارد و اوضاعش بسیار وخیم است. شاغلام دیروز و بعد از آن که پذیرفت دوباره سرمربی فجر شود، حرف های جالبی زد:

من آمدم تا تکلیفم را انجام دهم. تیم فجرسپاسی در قعرجدول قرار دارد و آمده ایم همه کمک کنیم تا تیم را دوباره بلند کنیم. ان شاءالله همه مسئولان شهری و مردم شیراز کمک کنند تا بتوانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم. فجرسپاسی تیم شهید است و اگر تیم شهید نبود، هرگز برنمی گشتم. من اصلاقصد بازگشت به فوتبال را نداشتم، اما به عشق فجرسپاسی و مردم شیراز این کار را انجام دادم. هرچه بلدم برای فجر می گذارم و امیدوارم روزهای خوبی را رقم بزنیم. فجرسپاسی خانه خودم است. امروز به تمرین رفتم تا با تیم و بازیکنان آشنا شوم. زمان ما، فجر کارخانه بازیکن سازی فوتبال ایران بود.

این کارخانه را باید دوباره راه بیندازیم. برنامه بلند مدتی داریم تا فجرسپاسی به جایگاه واقعی اش برگردد. باید روی پایه ها کار کنیم و جوانان را دور هم جمع کنیم. ان شاءالله دوباره همان تیمی می شویم که یقه سرخابی ها را می گرفت.