آرشیو سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۱
فوتبال ایران
۱۱

افتخاری: استقلال مثل بارسلونا بازی می کند!

سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال بتازگی در مصاحبه ای گفته تیم منصوریان بارسایی بازی می کند. این حرف او حاشیه ساز شد و هنوز در فضای مجازی قرمزها با استقلال شوخی می کنند.

حتی تصاویری هم به طنز ساخته شده تا افتخاری در تازه ترین مصاحبه اش بگوید: منظورم این نبود که دقیقا مثل بارسا بازی می کند. منظورم این بود که روان و خوب بازی می کنیم. بد نیست بدانید علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال از بارسلونا اصلاخوشش نمی آید. او یک رئالی دو آتشه است و همواره در مصاحبه هایش به تعریف و تمجید از این تیم می پردازد. او در جریان یکی از بازی های رئال و بارسا وقتی رونالدو در دقایق پایانی گل زد، طوری در هتل نفت فریاد کشید که همه تصور کردند از طبقه بالابه پایین پرت شده است. منصوریان اتفاقا علاقه ای ندارد استقلال بارسایی بازی کند چون می داند تیمش به هیچ وجه ابزار اجرای آن تاکتیک ها را ندارد. خیلی از تیم های دنیا دوست دارند مثل بارسلونا بازی کنند و آنها هم ابزار این تیم اسپانیایی که همان بازیکنانش هستند را ندارند.

از سویی منصوریان بتازگی در مصاحبه ای گفته بود: من به دنبال این هستم که ادغامی از بایرن و اتلتیکو را در استقلال داشته باشم. بازی های آنها را می بینم. در دفاع باید مثل اتلتیکو باشیم و در حمله مثل بایرن مونیخ. این حرف ها هم ثابت می کند سرمربی استقلال اصلابه دنبال این نبوده از بارسا کپی برداری کند و فعلاالگویش اتلتیکو و بایرن مونیخ است. البته منصوریان ابزار این تیم ها را هم در اختیار ندارد و در تلاش است به هر شکلی از سیستم آنها الگوبرداری کند.